اسماعیلی در پاسخ به پانا:

خبر فروش موزه ملی سینما صحت ندارد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتشار خبری مبنی بر فروش موزه ملی سینما، گفت موزه ملی سینما از مفاخر کشور است و چنین خبری صحت ندارد .

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
خبر فروش موزه ملی سینما صحت ندارد

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: آخرین جشنواره‌‌های فجر جمعه به اتمام رسید. امسال حضور قوی مردم را در سراسر کشور شاهد بودیم. جشنواره‌های فجر مهمترین جشنواره‌های هنری در سراسر دنیا هستند که با حضور نزدیک مردم انجام می‌شود.

وی افزود: ویژگی دوم جشنواره‌های فجر این بود که عدالت فرهنگی دولت به تمام معنا خود را نشان داد. حضور هنرمندان در این دوره حائز اهمیت بود. تلاش شد جشنواره از حضور هنرمندان خالی شود اما هنرمندان حاضر شدند.

وزیر ارشاد در پاسخ به خبرنگار پانا درباره انتشار خبری مبنی بر فروش موزه ملی سینما، گفت: موزه ملی سینما از مفاخر کشور است و چنین خبری صحت ندارد و ان‌شالله کارهای عمده‌ای را برای به روز آوری موزه ملی سینما انجام خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام حج سال 1402 گفت: در این زمینه دولت حمایت ویژه‌ داشته، مصوبه خوبی داشتیم تا ان شاء الله زائران خانه خدا به این نگاه دولت با دغدغه کمتری در مراسم حاضر شوند. همچنین با دوستان در دولت جلسه خواهیم داشت تا امکانات بهتری در اختیار زائران قرار گیرد.

اسماعیلی درخصوص کیفیت کاغذ مازندران برای صنعت چاپ هم اظهارکرد: کاغذ مازندران در چند نوع تولید می‌شود با ناشران جلسه داشتیم بخش عمده ای از کارها را با کاغذ مازندران انجام می دهیم، این نوع کاغذ بهترین کیفیت را دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر از هم ترازهای خود بالاتر نباشد کمتر نیست، برای 75 درصد کتاب های درسی قرارداد بسته شده و ماهانه هزار تن از کاغذ مازندران در اختیار ناشران قرار می گیرد. ضمن این که امیدواریم کارخانه زاگرس فارس هم نیمه اول سال آینده به چرخه تولید باز گردد که هم نیاز داخلی را مرتفع کند و هم به منطقه فکر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار