در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی؛

مسابقات ورزشی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در حال برگزاری است

تهران(پانا) - مسابقات ورزشی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در دو رشته فوتبال و والیبال با هدف ارتقاء سلامت جسمانی کارکنان و همچنین در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به ویژه شهدای فرهنگی، در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در حال برگزاری است

بی تردید پی ریزی یک جامعه سالم و بانشاط در گرو سلامت روحی و جسمی اعضای جامعه و مرهون تلاش نیروی انسانی سالم، کارآمد و فکور است که از این رو توجه مستمر به سلامت عموم شاغلین از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. در همین راستا دوره مسابقات ورزشی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به گسترش زندگی ماشینی و پشت میزنشینی کارمندان در طول روز در دو بخش خواهران و برادران در حال برگزاری است.

توجه به نام و یاد شهدا، مسیر اصلی همه امور است و این مسابقات در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان فرهنگی به نام شهیدان مزین شده است.

با توجه به اینکه برگزاری رقابت‌های ورزشی در کنار افزایش روحیه، نشاط و سلامت افراد، نقش شایانی در بهره‌وری و بهبود روابط شغلی در سازمان‌ها و نهادها دارد، کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در دو رشته فوتبال برادران و والیبال خواهران در دو گروه ۴ تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شایان ذکر است؛ نقش محوری و بی بدیل منابع انسانی اعم از معلمان و کارکنان شاغل در تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت بدیهی است، در همین راستا برای سلامت جسمی و روحی این منبع تاثیرگذار و ارزشمند و اجرای مفاهیم اسناد بالادستی در حوزه ورزش باید زمینه شادابی و نشاط همکاران را از طریق مشارکت فعالیت های روح بخش، نشاط آفرین و سلامت محور تربیت بدنی و ورزش فراهم کرد، که مسابقات ورزشی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از این برنامه های نشانی آور است.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار