یک‌مهندس تعمیرات ماشین‌های اداری در روز مهندس تاکید کرد:

همت، امیدواری و سخت‌کوشی رمز موفقیت در هر شغل است

رودهن (پانا) - یک‌ مهندس تعمیرات ماشین‌های اداری در روز مهندس، دانش‌آموزان را به تلاش و همت، امیدواری، سخت‌کوشی در رسیدن به هر شغلی در آینده توصیه کرد و گفت هر خواسته‌‌ و موفقیتی در هر شغلی که مدنظرشان باشد، با این عوامل میسر می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۰۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
همت، امیدواری و سخت‌کوشی رمز موفقیت در هر شغل است

مهدی هدایتی، مهندس تعمیرات ماشین‌های اداری در روز مهندس در گفت‌وگو با پانا ضمن تبریک این روز به تمام مهندسان، بیان کرد:«وظیفه اصلی مهندس سخت افزار تعمیر کامپیوتر، چاپگر، اسکنر، فکس و غیره است، مهندس ماشین‌های اداری باید از خصوصیاتی نظیر سرعت در ارائه کیفی و کمی خدمات و ارائه سرویس مناسب دارا باشد.»

وی افزود: «تحصیلات لازم برای ورود به این حرفه، فارغ‌التحصیلان رشته کارشناسی علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر هستند. در رشته‌های دیگر افراد علاقه‌مند می‌توانند با گذراندن دوره های سخت افزار در مراکز معتبرآموزشی وارد کار شوند.»

هدایتی، بازار کار تعمیرات ماشین های اداری را اینگونه تشریح کرد: «با پیشرفت تکنولوژی خیلی از مسئولیت‌های انسان به دستگاه‌ها سپرده شده است. بنابراین در حال حاضر در بیشتر شرکت‌ها، دفاتر تجاری و اداری، سازمان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها ماشین‌های اداری نظیر فتوکپی، اسکنر، پرینتر، دستگاه پرس، دستگاه فکس دیده و استفاده می‌شود. با توجه به اینکه دستگاه‌های اداری نیاز به نگهداری، عیب یابی و تعمیرات دارند پشتیبان ماشین‌های اداری در بازار کار فرصت‌های بسیار خوبی برای این شغل ایجاد کرده است‌که با هوشمندی و همت و تلاش به راحتی می‌توان در این شغل موفق ظاهر شد تا ضمن کسب درآمد از شغل مناسبی هم برخوردار باشد.»

هدایتی خاطرنشان کرد: «هر حرفه‌ای نیاز به مهارت‌ها و خلاقیت‌های خاص خود را دارد. از جمله اصلی‌ترین مهارت و توانمندی‌های لازم مهندسی تعمیرات ماشین های اداری داشتن مهارت تحلیلی است برای تحلیلی دقیق و صحیح الگوریتم‌ها و یا رفع عیب قطعات ماشین‌های اداری است. همچنین وجود خلاقت به منظور کشف راه کارهای جدید برای طراحی و ساخت قطعات کارآمد و جدید یا عیب یابی طراح های قبلی و یا تعمیر قطعات معیوب می‌باشند.»

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیس هدایتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار