وزیر کشور در اسلامشهر:

همه مسئولان باید درخدمت مردم باشند

اسلامشهر (پانا) - وزیر کشور گفت در ایران عزیز همه مسئولان باید در خدمت مردم باشند و مدیران با تمام توان در میدان حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
همه مسئولان باید درخدمت مردم باشند

احمد وحیدی، وزیر کشور در جریان سفر به شهرستان اسلامشهر و در مراسم افتتاح پروژه کمربندی شمالی در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر بخش مهمی از بار شهر تهران را به دوش می‌کشد و مجموعه انسانی ارزشمندی در شهرستان مشغول فعالیت هستند و ما در حال پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری برای حل مشکلات شهرستان اسلامشهر هستیم.

وی افزود: در ایران عزیز همه مسئولان باید در خدمت مردم باشند و مدیران با تمام توان در میدان حضور پیدا کنند.

وحیدی ادامه داد: امروز ما سرمایه اجتماعی انقلاب‌اسلامی را داریم که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و دشمنان می‌خواستند مردم را از انقلاب دور کند چراکه بدخواهانِ ما توهمات ۴۴ ساله دارند. ما می‌دانیم که مشکلات اقتصادی وجود دارد اما مردم باز هم در صحنه هستند و ما باید با تقویت امید به آینده و با توجه به ارزش‌های انقلاب پیشرفت داشته باشیم.

وزیر کشور گفت: ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در پروژه‌های دهه فجر 1401 افتتاح شد و در کنار آن پروژه‌های کلنگ‌زنی در صنایع مهم از جمله نفت، پتروشیمی و گاز هم داشتیم و در تمام اینها ارزان‌سازی با کیفیت و سرعت مورد توجه است که چهره جامعه زیبا و نشاط را برای مردم به همراه داشته باشد.

وزیر کشور در جریان سفر خود به شهرستان اسلامشهر با همراهی استاندار تهران، مدیران استانی و شهرستانی از پروژه‌های متروی چهاردانگه، اسلامشهر، مرکز بازسازی انوبوسرانی و تاکسیرانی و نمایشگاه اقوام و عشایر ایرانی بازدید کرد.

خبرتگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار