ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۵۰۰ نفر در روز در خانه یاریگران زندگی

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با راه‌اندازی خانه یاریگران زندگی در مرکز استان در آینده نزدیک، روزانه به ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان خدمات مشاوره‌ای در حوزه مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۹۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۵۰۰ نفر در روز در خانه یاریگران زندگی

علی موحدی در بازدید از روند آماده سازی خانه یاریگران زندگی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم هر سازمان حفاظت و نگهداری صحیح از اموال خود است و استفاده مطلوب از امکانات موجود نیز یک وظیفه قانونی و شرعی است.

وی با بیان اینکه این مرکز باید در سال‌های گذشته، بهتر حفاظت و نگهداری می‌شد، تصریح کرد: آموزش و پرورش با همراهی اداره کل نوسازی استان به دنبال آن است که از این ملک به عنوان یک فرصت و در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف بهره برداری کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کانون یاریگران زندگی با همکاری ستاد پیشگیری از مواد مخدر به یک مرکز جامع برای مقابله با آسیب های اجتماعی تبدیل می شود.

وی عنوان کرد: این مرکز با دارا بودن ۲۵ اتاق و روزانه ظرفیت ۵۰۰ دانش آموز در معرض آسیب های اجتماعی را می توان تحت آموزش و مراقبت قرار داد.

موحدی خاطرنشان کرد: این مرکز پس از نوسازی و تعمیر، محلی برای فعالیت‌های گفتاردرمانی، بازی، مهارت‌های برقراری ارتباط و جرائت ورزی تبدیل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار