ضرورت توجه به زیرساخت‌های آموزشی و اقتصاد فرهنگیان استان بوشهر

بوشهر(پانا) - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه دولت ‌مردان در سطوح عالی نسبت به استان بوشهر با این همه ذخایر و منابع تغییر یافته است گفت باید به زیرساخت‌های آموزشی و اقتصاد فرهنگیان استان بوشهر توجه ویژه شود .

کد مطلب: ۱۳۴۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به زیرساخت‌های آموزشی و اقتصاد فرهنگیان استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، عبدالکریم جمیری در جمع فرهنگیان بوشهر با گرامیداشت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، پاسداری از نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی را رسالت همگانی دانست و با اشاره به نقش فرهنگیان در این عرصه اظهارکرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان در شکل‌گیری و حراست از انقلاب اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است که خدمات آموزش و پرورش در این عرصه ستودنی است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است گفت: بیشترین نقش در شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی با هدایت‌های امام راحل فرهنگیان و دانش‌آموزان داشته‌اند که این خود نقش آموزش و پرورش نشان می‌دهد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، اتحاد، پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری توجه به نگاه فرهنگ دینی و اعتقاد به ایمان اسلامی را عامل موفقیت در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: منشا همه تحولات در جامع آموزش و پرورش است که نقش تاثیرگذار معلمان، مدیران و کارکنان این مجموعه در تعلیم و تربیت فرزندان نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در ۴۴ سال گذشته دشمنان با انواع تحریم‌ها، دسیسه‌ها و توطئه‌ها سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی داشته‌اند گفت: در این حوزه آموزش و پرورش با رسالت سنگین و سختی که بر عهده داشته است خوش درخشیده که خدمات و فعالیت آنان در همه ابعاد آموزشی، تربیتی و فرهنگ‌سازی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی قابل تقدیر است.

جمیری توجه به مطالبات معلمان و فرهنگیان در بعد اقتصادی و معیشتی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: در سال‌های اخیر فشار و توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران افزایش یافته که با تدابیر ویژه دولت جهادی و مردمی در حال گذر از این مشکلات هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی توجه به تولید، اشتغال، ارزش افزوده، صادرات و ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه اقتصادی و معیشتی را یکی از دغدغه‌های مهم دولت و مسئولان دانست و اضافه کرد: در این حال موضوع فرهنگ در جامعه به عنوان حوزه‌ای زیربنایی به مثابه اکسیژن محسوب می‌شود که فرهنگیان در جایگاه مهم و ممتاز قرار دارند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، اجرایی شدن رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۱ سال را از موفقیت‌های دولت انقلابی دانست و گفت: بدون توجه به آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری در دیگر امور بی‌فایده است و سودی ندارد.

وی نوسانات اقتصادی و تورم در جامعه را یکی از معضلات مهم دانست و تأکید کرد: عدم توازن بین حقوق و هزینه‌های معیشتی مشکلات مردم به ویژه فرهنگیان افزایش داده است توجه به این مهم در اولویت قرار دارد.

جمیری با بیان اینکه نگاه دولت‌مردان در سطوح عالی نسبت به استان بوشهر با این همه ذخایر و منابع تغییر یافته است خاطر نشان کرد: باید به زیرساخت‌های آموزشی و اقتصاد فرهنگیان استان بوشهر توجه ویژه شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با تلاش استاندار انقلابی، اعتباراتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت، گاز و پتروشیمی مصوب شده که امید می‌رود توجه ویژه به حوزه فرهنگیان شود تا بخشی از دغدغه آموزش و پرورش استان بوشهر برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با بیان اینکه مسئولان از دستگاه تعلیم و تربیت استان رضایت دارند گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر در وضعیت مطلوبی در حمایت از مسئولان قرار دارد.

علی موحدی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در اعزام به اردوهای راهیان نور به جبهه‌های حق علیه باطل از هم سبقت می‌گیرند گفت: اقدامات کارکنان، فرهنگیان و معلمان در حوزه آموزش و پرورش استان بوشهر در عرصه فرهنگ‌سازی، آموزشی و مقابله با اهداف دشمنان و خنثی شدن توطئه آنان قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه در عرصه مقابله با اغتشاشات اخیر آموزش و پرورش استان بوشهر خوش درخشیده است تصریح کرد: بوشهر در این عرصه دارای کمترین مشکلات در کشور داشت که نشان از توجه فرهنگیان در آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان نسبت به توطئه دشمنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خدمات معلمان، مدیران مدارس و کارکنان این حوزه را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: با وجود اینکه ۱۸۰ شبکه فارسی زبان علیه فرهنگ مردم ایران اسلامی تلاش می‌کند، معلمان در مقابله با توطئه دشمنان نقش ممتاز و ویژه‌ای دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار