مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

مانوس بودن با قرآن، زندگی و رفتار انسان را محبوب و مورد رضای الهی می‌کند

شهرری‌دو (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در مراسم افتتاحیه دارالقرآن دبستان امام علی علیه السلام گفت مانوس بودن با قرآن، زندگی، منش، اخلاق و رفتار انسان را قرآنی و محبوب و مورد رضای الهی می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۷۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مانوس بودن با قرآن، زندگی و رفتار انسان را محبوب و مورد رضای الهی می‌کند

یعقوب ایمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری ضمن تقدیر از معاون پرورشی و تربیت بدنی، مدیریت و کارکنان آموزشگاه امام علی(ع) بیان کرد: پرداختن به فعالیت‌های قرآنی بخصوص در اموری که به نوجوانان مربوط می شود، از پرافتخارترین و بابرکت‌ترین دوران عمر هر فردی به حساب می آید و از طرفی آشنایی با موسسات و مجموعه‌هایی که به فعالیت‌های قرآنی مرتبط با دانش آموزان از جمله برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز می‌پردازند، می‌تواند گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی محسوب شود.

وی در ادامه افزود: دارالقرآن‌ها باید در زمینه‌های آموزش حفظ، قرائت تحقیق، الگوی تلاوت، تواشیح، احکام، تجوید، روانخوانی، تفسیر، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری فعالیت داشته باشند و کلاس‌های ویژه مسابقات قرآن، عترت و نماز را هم در مدارس و هم در دارالقرآن برگزار می‌کنند.

ایمانی در پایان خاطرنشان کرد: در حدیث داریم که اگر جوان مومن قرآن بخواند، قرآن با گوشت و خونش مخلوط می شود. یعنی زندگی او و منش و اخلاق او قرآنی و محبوب و مورد رضای الهی می‌شود و ما به سبب اینکه مسئولان اداری نیز خود افرادی مانوس با قرآن هستند و از فعالیت‌های قرآنی به خوبی حمایت می‌کنند، از موقعیت ویژه ای برای تربیت نوجوانان دانش آموز برخوردار هستیم.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار