محمد حسین جوزی*

قطار انقلاب در ایستگاه 44 به سوی ایران مقتدر

قطار انقلاب که به ایستگاه چهل و چهارم رسیده، حرکت پرشتاب و پرتوان خود را به سوی مقاصد بعدی به خوبی ادامه می دهد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
قطار انقلاب در ایستگاه 44 به سوی ایران مقتدر

انقلاب اسلامی تجلی ایثار و شهادت و شهامت مردانی است که پای این نظام ایستادند و مظهر مردم سالاری و نماد اقتدار و قدرت و همدلی و اتحاد یکپارچه ملت است.

حضور گسترده و اجتماع عظیم مردم ایران و به ویژه قم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این بود که این نظام، این درخت استوار انقلاب اسلامی چهل و چهارمین سال رشد خود را گذراند. چهل و چهار سال افتخار، عزت، دفاع از آرمان ها، ایستادگی و بیش از 200 هزار شهید طی این دوران تقدیم ایران و اسلام کرده است.

پدران و مادران ما زمینه ساز این تحول بزرگ بودند، در آن زمان که خاندان پهلوی مشغول چپاول کردن از این ملت بود و نفت ایران را تصاحب کردند نوفکران و آینده نگران بزرگی از منابع این مرز و بوم دفاع کرده و به استعمارگران اروپایی در چپاول کردن نفت پایان داد.

امروز نسل دهه هشتادی و نودی ها به عنوان سربازان آینده کشور می‌دانند که برای هر وجب از این خاک مقدس شهدای زیادی تقدیم کردیم و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای را پیشوای خود قرار دادند و از رهنمودهای ایشان پیروی می کنند. امام هم برای جذب این نسل و کسب اعتماد آنها دختران تازه به تکلیف رسیده را به حسینیه خود دعوت کرد و روز پر خاطره ای را برای آنها ساخت.

شکوه و عظمت انقلاب اسلامی سبب چند تحول بزرگ در این کشور شد که از جمله آنها ایران از وابستگی به بیگانگان منع شد و تاکنون مستقل در همه زمینه ها از جمله نهضت ها و پیشرفت های علمی شد.

*دانش آموزخبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار