رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

ایمان، اتحاد و پیروی از ولایت فقیه، رمز موفقیت کشور در برابر بیگانگان است

سمنان (پانا) - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، ایمان، اتحاد و پیروی از ولایت فقیه را رمز موفقیت کشور در برابر بیگانگان عنوان کرد و گفت ملت امروز، ملت سال ۱۳۵۷ ایران است و تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ایمان، اتحاد و پیروی از ولایت فقیه، رمز موفقیت کشور در برابر بیگانگان است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، روز شنبه در سخنرانی پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن در سمنان، با بیان اینکه حضور پرشور و هم نوایی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور روز‌های تاریخی سال ۵۷ و فریاد آرمان خواهی آن روزهاست، خاطرنشان کرد: نهضت اسلامی و حاکمیت دینی ایران با حضور مردم در جهان جلوه گری می کند و این حضور در بهمن ۱۴۰۱ یادآور روز‌های تاریخی سال ۵۷ و فریاد آرمان خواهی آن روزهاست.

وی با بیان اینکه امروز نیرو‌ی مسلح ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، تاکید کرد: ملت ما همان ملتی است که با تکیه بر ایمان، ۸ سال مقابل رژیم بعثی و متحدانش مقاومت کرد با این تفاوت که امروز ما هواپیمای نظامی شناور، زیردریایی و موشک‌هایی تولید می کنیم که می تواند قلبشان را نشانه بگیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام به جان فشانی آنها برای حفظ کیان اسلامی تصریح کرد: در سمنان که بیش از ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده، به صراحت می‌گوییم با کوچک‌ترین غلط دشمن، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین آقاجانپور تصریح کرد: ره آورد انقلاب اسلامی ایران، استقلال سیاسی و اقتصادی کشورمان است و پیام شهیدان سردار سلیمانی و فخری زاده ها و ۳۰۰ هزار شهید دفاع مقدس که مقاومت را برگزیدند، این است که ملت بداند هزینه تسلیم شدن بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است.

وی با بیان اینکه خداوند بزرگ در روز ۲۲ بهمن لطف و رحمت ویژه خود را نسبت به ایران اعطا کردند، گفت: در این روز به یاد ماندنی ملت با یاری خداوند توانست حاکمیت اسلامی و جمهوری اسلامی را در ایران مستقر کند. جوانان، تاریخ ایران اسلامی را بخوانند تا بدانند انگلیسی‌ها با به حکومت گماردن رضاخان پهلوی به دنبال دین‌ستیزی، روحانیت‌ستیزی، حجاب‌ستیزی و عفاف‌ستیزی بودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی در بین مردم و مسئولان ادامه داد: امروز هر صدایی که ندای تفرقه و جدایی از آن بیرون بیاید، بدون شک، صدا و حلقوم دشمنان است. ملت امروز ایران، ملتی هوشیار است. مردم ما از هر قشر و صنفی که باشند، از نظام و انقلاب حفاظت می‌کنند و دشمن نمی‌تواند به دسیسه‌های شوم خود برسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین آقاجانپور، ضمن بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی امروز ایران از همه لحاظ در ابعاد جهانی می‌درخشد، تصریح کرد: در شرایطی که حتی کشورها سیم خاردار را از ما دریغ می‌کردند ما توانستیم قدرت منطقه باشیم و در استقلال و آزادی در اوج قرار گیریم جمهوری اسلامی ما را از وابستگی به غرب نجات داد و ما را متکی به توان و دانش بومی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار