در هرمزگان برگزار شد

برگزاری 12 بازی در روز اول مسابقات فوتسال دانش‌آموزی دختران

هرمزگان(پانا)-در روز نخست بازی‌های فوتسال دانش‌آموزان دختر کشور با پیروزی مدعیان همراه بود و تیم فوتسال هرمزگان که با تیم‌های مدعی تهران، آذربایجان غربی و بوشهر گروه دشواری را تشکیل دادند، بازی اول را واگذار کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 12 بازی در روز اول مسابقات فوتسال دانش‌آموزی دختران

محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 420 نفر در قالب 28 تیم فوتسال دختران قهرمانی مدارس کشور یادواره شهدای دانش آموزی مدارس زینیه و ثارالله میانه و 176 شهید دانش آموزی استان هرمزگان در بندرعباس حضور دارند.

وی افزود: تیم‌ها در قالب 4 گروه چهار تیمه و 4 گروه سه تیمه قرعه کشی شدند که تیم های مدعی هرمزگان، تهران، بوشهر و آذربایجان غربی در گروه پنجم این مسابقات برای صعود کاری سخت و نفس گیر در پیش دارند.

به گفته قویدل،تیم هرمزگان در گام نخست نتواست از سد تیم خوب و مدعی تهران بگذرد و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد تا چشم به بازی های آینده داشته باشد و در دیگر بازی این گروه، دیدار دو تیم آذربایجان غربی و بوشهر با برتری 5 بر 2 به نفع بوشهر به پایان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: در گروه اول مسابقات، تیم خراسان جنوبی در تقابل با تیم فوتسال و خراسان رضوی با نتیجه دو بر 1 شکست خورد و اردبیل نیز با نتیجه 6 بر2 از سد تیم استان گلستان گذشت.

قویدل گفت: رقابت در گروه دوم مسابقات نیز جذاب دنبال شد و خوزستان توانست با یک گل از سد تیم زنجان بگذرد و تیم قم نیز در این گروه سه تیمی با استراحت روبرو شد.

مقام عالی مسابقات اضافه کرد: با آغاز دیدار دو تیم فوتسال چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، بازی های گروه سوم نیز پیگیری شد. این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و شهرستانهای تهران نیز با قرعه استراحت روبرو شد.

قویدل اظهار کرد: در گروه چهارم که سه تیم فارس، گیلان و لرستان هم‌گروه هستند، تیم فارس توانست با سه گل تیم گیلان را با شکست بدرقه کند.

وی افزود: دیدار تیم های البرز و کرمانشاه از گروه ششم مسابقات نیز پرگل آغاز شد و تیم البرز در دیدار نفس گیر و جذاب با نتیجه 5 بر 3 از سد حریف خود گذشت و تیم یزد از این گروه نیز استراحت داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در گروه هفتم مسابقات نیز ابتدا تیم ایلام توانست با سه گل از سد تیم همدان بگذرد و دیدار دو تیم قزوین و کرمان با برتری یک گل به سود تیم قزوین به پایان رسید.

قویدل گفت: استان اصفهان در گروه هشت مسابقات با دو گل تیم مرکزی را پشت سر گذاشت و تیم کردستان با نتیجه 5 بر یک از سد تیم سیستان و بلوچستان گذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار