مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش اعلام کرد:

28 بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ایده‌پردازیِ تولید محتوای بصری در حوزه مشاوره و پیشگیری

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش جزئیات برگزاری جشنواره ایده‌پردازیِ تولید محتوای بصری در حوزه مشاوره و پیشگیری وزارت آموزش و پرورش را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
28 بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ایده‌پردازیِ تولید محتوای بصری در حوزه مشاوره و پیشگیری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، امیر تجلی‌نیا با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ایده‌پردازیِ تولید محتوای بصری در حوزه مشاوره و پیشگیری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش درنظر دارد در راستای اهداف خود نسبت به ایده‌پردازی و هم‌افزایی در زمینه ساخت محتوای بصری از جمله موشن‌گرافی، فیلم کوتاه، پوستر و... جشنواره‌ای را برگزار کند. این جشنواره به صورت متمرکز کشوری انجام شده و شرکت کنندگان اقدام به ارسال ایده و طرح خود (متن سناریوی مکتوب)، جهت تبدیل به محتوای بصری می‌کنند.

وی اهداف این جشنواره را تقویت مهارت‌های ایده پردازی، تولید محتوا وکنشگری در نیروهای موثر آموزش و پرورش؛ بهره‌مندی از مشارکت افراد توانمند در تولید ایده‌های ناب و نوین؛ تبدیل ایده‌های برگزیده به محتوای بصری و ارسال برای گروه‌های هدف در بسترهای مختلف (تلویزیون، پلتفرم ها، پیام رسان ها، ...)؛آگاهی بخشی، تغییر نگرش، افزایش مهارت و بهبود عملکرد مخاطبینِ هدف (دانش آموزان، والدین، مشاوران، معلمان، و...) در حوزه های مرتبط با راهنمایی و مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

تجلی نیا افزود: قالب‌های این جشنواره ایده‌پردازی ساخت موشن گرافی، ایده‌پردازی ساخت فیلم کوتاه، ایده‌پردازی پوستر و قالب آزادِ خلاقانه است که مخاطبان شرکت در این جشنواره مشاوران مدارس، کارشناسان مشاوره و پیشگیری(منطقه / استان)، مشاوران و مدیران مراکز مشاوره(منطقه / استان)، مدیران، معاونین، مربیان و کارکنان مدارس هستند.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی همچنین مخاطبین هدف این جشنواره را دانش‌آموزان(در تمام مقاطع تحصیلی)، والدین، دانشجومعلمان، آموزگاران و دبیران، مربیان و رابطان مشاوره، مدیران و معاونین(مدرسه/منطقه/استان)، اعضای تخصصی حوزه مشاوره(مشاوران و مدیران مراکز مشاوره / کارشناسان مشاوره مناطق و نواحی/ متخصصان پاسخگوی خط 1570/ اعضای تخصصی مراکز مشاوره)، اعضای تخصصی حوزه پیشگیری اعلام کرد.

وی محورهای جشنواره را حوزه مشاوره و حوزه پیشگیری دانست و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره 8 تا 28 بهمن ماه و زمان اعلام برگزیدگان روز ۸ اسفندماه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار