رئیس خیریه نیکوکاری رهروان زینبی:

خیریه رهروان زینبی، با هدف کمک به دانش‌آموزان منطقه ۱۸ تاسیس شده است

تهران (پانا) - رئیس مرکز خیریه نیکوکاری رهروان زینبی منطقه ۱۸ شهر تهران، درباره اهداف تاسیس و نوع فعالیت این مرکز عنوان کرد خیریه رهروان زینبی، با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند منطقه ۱۸ تاسیس شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
خیریه رهروان زینبی، با هدف کمک به دانش‌آموزان منطقه ۱۸ تاسیس شده است

فاطمه باقرزاده درباره هدف تاسیس خیریه رهروان زینبی، در گفت و گو با پانا گفت: «خیریه رهروان زینبی در هنرستان حضرت مریم، به تمامی مدارس منطقه ۱۸ شهر تهران اطلاع رسانی کرده است تا تمام دانش آموزان کم برخوردار را به این خیریه معرفی کنند. ما از نظر تهیه دارو، عینک، دندانپزشکی، سبد غذایی در مناسبت ها و دیگر اقدامات تا جایی که در توان است، اقدامات لازم را انجام می دهیم. هدایایی که توسط همکاران داده می شود را برای دانش آموزان نیازمند ارسال می کنیم.»

باقرزاده ادامه داد: «هدف این خیریه، کمک کردن به دانش آموزان منطقه ۱۸ است، اما اگر در خانواده دانش آموز، یکی از اعضا بیمار باشد این سختی را دانش آموز هم باید تحمل کند، بنابراین به خانواده او کمک خواهد شد. تمامی کمک هایی که انجام می گیرد ثبت خواهد شد. ما طبق لیست‌های تعین شده به دانش آموزان یاری می رسانیم.»

وی درباره بیشترین گروه خیرین گفت: «چون شروع این کار از هنرستان حضرت مریم شروع شد بیشترین خیران از این مدرسه هستند و اگر دانش آموزانی مشکل داشته باشند ما به تمامی مدارس منطقه فراخوان می دهیم تا این مشکلات را با همکاری آنها برطرف کنیم.»

باقرزاده درباره اطلاع رسانی و آشنایی تمامی افراد منطقه با این خیریه نیکوکاری گفت: «اگر ما با معرفی این مرکز به تمامی افراد می توانیم مسیر موفقیت و تحصیل دانش آموزان را فراهم کنیم، دانش آموزان بسیار توانمند وجود دارند اما به دلیل مشکلات مالی نمی توانند به اهداف خود برسند. سعی می کنیم در مرکز به دانش آموزان اطلاع رسانی کنیم اما خیلی وسیع نیست.»

وی با اشاره به استفاده تمامی مبالغ دریافت شده برای دانش آموزان نیازمند افزود: «لازم به ذکر است هر مبلغی که وارد صندوق این خیریه شود حتما برای دانش آموزان نیازمند خرج خواهد شد. هیچ فردی در این خیریه حق نگاه داشتن نفع مالی برای خود را ندارد و هدفمان یاری و کمک کردن به دانش آموزان مستعد نیازمند است.»

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار