مسئول اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب با برخورداری از ابزار هنر

اسلامشهر(پانا)-مسئول اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران، گفت نمایشگاه مدرسه انقلاب در دوره جدید با تفاوت‌های مهمی ازجمله برخورداری از ابزارهنر و نگاه به مسئله سیر تحول استعمارنوین اجرا خواهدشد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب با برخورداری از ابزار هنر

حجت‌الاسلام نقی یعقوبی، مسئول اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در نشست دانش‌افزایی مدیران و معاونین پرورشی مدارس آموزش و پرورش اسلامشهر، در سالن شورای آموزش و پرورش که با محوریت مدرسه انقلاب برگزارشد، در سخنانی با اشاره به برگزاری یازده سال نمایشگاه انقلاب در مدارس اظهارکرد: تولیدمحتوا، راویان رسانه، کافه ۵۷ ویژه گفتگوی دانش‌آموزان، موکب انصارالمهدی(عج) و بازارچه هنر در راستای تولیدات دانش‌آموزان و فروش از جمله برنامه‌های ما در دوره دوم متوسطه است.

وی در ادامه بیان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در دوره جدید بهمن ۱۴۰۱ با تفاوت‌های مهمی ازجمله برخورداری از ابزار هنر، نگاه به مسئله سیر تحول استعمارنوین، نمایشگاه دیروز، امروز و فردا و روایت تاریخی با زبان‌های غیر از فارسی در دوره دوم متوسطه همراه است.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: در دوره اول متوسطه نیز هدف ایجاد فضای شاداب و نشاط در مدارس است و در کنار آن نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب، طرح احسان و جشن انقلاب را برگزار خواهیم کرد.

در این نشست که مدیر، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و مسئول اتحادیه انجمن‌ اسلامی آموزش و پرورش اسلامشهر حضور داشتند، اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی بر ضرورت اجرای نمایشگاه‌های انقلاب با مشارکت دانش‌آموزان و نظارت کادر واحدآموزشی تاکید کرد.

خبرنگاردانش‌آموز:هدیه اوصالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار