نمایشگاه «کار خودشونه» که به جنگ شناختی می‌پردازد

تهران (پانا) - نمایشگاه پوسترهای محمدحسین نیرومند با عنوان «کار خودشونه» دوشنبه ۱۰ بهمن ماه در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه «کار خودشونه» که به جنگ شناختی می‌پردازد

نمایشگاه پوسترهای محمدحسین نیرومند با عنوان «کار خودشونه» قبل از ظهر دوشنبه ۱۰ بهمن ماه با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، محمدحسین نیرومند هنرمند طراح و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سینمایی و هنری و جمعی از هنرمندان در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.

محمدحسین نیرومند هنرمند طراح و کاریکاتوریست درباره نمایشگاه «کار خودشونه» در گفت‌وگو با خبرنگار پانا توضیح داد: با وجود مشغله‌های اجرایی که امسال داشتم اما حوادث و اغتشاشات اخیر سبب شد تا زمان بگذارم و پوسترهایی را با موضوع نقد به اغتشاشات با موضوع جنگ شناختی کنم.

وی با بیان اینکه ۷۰ پوستر مرتبط با این موضوع به صورت دیجیتال طراحی کرده است، گفت: از بین آثارم در رابطه با موضوع اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر، نزدیک به ۴۵ اثر را در این نمایشگاه ارائه کردم. سعی کردم بخشی از مستندات که در گفته‌ها و حرف و حدیث‌های افراد وجود داشت، در این آثار نمایش دهم و احساس کردم که این آثار بعدا در فضای مجازی خواهد رفت و با اینکه آثار گویاست اما باید پیوست هم داشته باشد.

نیرومند درباره عنوان نمایشگاه بیان کرد: عنوان «کار خودشونه» را جالب دیدم چراکه در فضای مجازی نیز بسیار ترند شده بود و من هم نقدی جدی به این موضوع داشتم. همچنان که پوستر با موضوع مرتبط خط شخصیت فرمی خوبی پیدا می کند و از طرفی مخاطب هم ارتباط بیشتری با مفهوم پیدا می کند.

نمایشگاه پوستر «کار خودشونه» از ۱۱ تا ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برقرار است و علاقمندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار