فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تربت حیدریه:

انقلاب ما زمینه‌ساز تمدن مهدوی است

جلگه رخ(پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تربت حیدریه عنوان کرد انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تمدن مهدوی است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب ما زمینه‌ساز تمدن مهدوی است

در آستانه ایام دهه فجر ستاد برگزای جشن های چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در جلگه رخ با حضور مسئولین منطقه و مدیران مدارس برگزار شد.

احمد ناصری موحد، فرمانده ناحیه مقاومت تربت حیدریه در این مراسم گفت: انقلاب ما با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت است، انقلاب ما زمینه ساز تمدن مهدوی است و از آنجا که فتح الفتوح امام(ره) تصرف قلب نوجوانان و جوانان بود، دشمن سعی دارد در جنگ ترکیبی قلب و تفکر جوانان ما را به سوی خودش جلب کند.

ناصری افزود: امروز سکان دار پرچم انقلاب و صف نخست مقابله با جنگ ترکیبی شناختی دشمن، معلمان ما هستند و بر همه و بویژه بر معلمان واجب عینی است تا با روشنگری و بصیرت افزایی، توطئه های دشمن را خنثی کنند. اگر ذهن دانش آموزان و نوجوانان ما نسبت به آرمان های انقلاب جذب شود ما در مسیر رسیدن به تمدن مهدوی قرار خواهیم گرفت.»

حمید قلی زاده، رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ در این مراسم گفت: با هماهنگی های انجام شده در سطح منطقه و با همت مدیران و معلمان، برنامه های مختلفی با محوریت جهاد تبیین برای برگزاری هر چه با شکوه تر جشن های انقلاب پیش بینی شده و تاکید داریم تا همه دانش آموزان منطقه دراین جشن ها علاوه بر حضور، خود صاحب نقش باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار