آغاز اعزام 1600 دانش‌آموز دختر قمی به مناطق عملیاتی جنوب

قم(پانا)- معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان از آغاز اعزام هزار و ششصد دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اعزام 1600 دانش‌آموز دختر قمی به مناطق عملیاتی جنوب

سرهنگ امیر جعفری، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) اظهار کرد: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

وی افزود: نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با رشادت ها، از جانگذشتگی های مردان و زنان این سرزمین از نزدیک آشنا می شوند و با حضور در یادمان های شهدا از آنها در زندگی و تحصیل مدد می گیرند.

جعفری ادامه داد: در آذرماه امسال حدود 700 دانش آموزان پسر مدارس متوسط دوم استان قم در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و اعزام دانش آموزان دختر قمی دومین سری از اعزام به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب کشور است.

وی با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه، هزار و ششصد دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: از امروز یکشنبه 9 بهمن ماه اعزام راهیان نور دانش‌آموز قمی آغاز شد و این دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند که به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

جعفری ادامه داد: دانش آموزان در 10 مرحله و هر بار در قالب چهار دستگاه اتوبوس تا پایان بهمن ماه راهی اردو‌های راهیان نور می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار