معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

یکی از رسالت‌های آموزش‌و‌پرورش توانمندسازی دیجیتالی دانش‌آموزان است

زنجان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان توانمندسازی دیجیتالی دانش‌آموزان را یکی از رسالت‌های امروز این دستگاه دانست و گفت مجموعه آموزش و پرورش برای به‌روز بودن دانش‌آموزان و وفق دادن آن‌ها با شرایط زندگی کنونی برنامه‌های متنوعی اجرا می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از رسالت‌های آموزش‌و‌پرورش توانمندسازی دیجیتالی دانش‌آموزان است

حسین قاسمی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه باید فرزندانمان را برای زمان خودشان تربیت کنیم،گفت: در جهان جامعه بشری تغییرات با سرعت بالایی در حال به وجود آمدن است.

وی ادامه داد: فردای جهان، فردای دیجیتال، مجاز و فناوری و متاورس است.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اینکه همه ما شاهد اتفاقات بزرگ و شگرفی در جهان خواهیم بود، به رسالت آموزش و پرورش در آماده سازی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: وظیفه ما معلمان و دستگاه آموزش وپرورش است که برای به‌روز بودن و وفق دادن دانش آموز با عصر دیجیتال برنامه ریزی کنیم.

قاسمی یادآور شد: یکی از ساحت ها در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت فناورانه است که طرح شایستگی دیجیتال می‌تواند گام موثری در توانمندسازی دانش آموزان باشد.

در ادامه برنامه معاون ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان نیز با بیان اینکه روش های تربیتی گذشته در این عصر کاربرد کمتری دارد، گفت: سواد دیجیتال از ضروریات زندگی مدرن است.

وی ادامه داد: اگرچه فضای مجازی بسیار پرسود و اجتناب ناپذیر است، اما دانش آموزان باید نسبت به آسیب آن و نحوه پیشگیری آگاهی و توانایی لازم را داشته باشد.

معاون ابتدایی ناحیه دو افزود:۶ مدرسه در این ناحیه مجری این طرح هستند و مهارت های هفت گانه را به دانش آموزان ارائه می‌دهند.

گفتنی است روز سه شنبه ۴ بهمن ماه مراسم افتتاحیه طرح شایستگی دیجیتال در دبستان شاهد لاله برگزار شد و کارت عضویت سواد دیجیتال به دانش آموزان تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار