مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران‌:

ضرورت اجرای تعهدات تعاونی‌های مسکن در راستای توجه به موضوع مهم سرانه آموزشی

اسلامشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر ضرورت اجرای تعهدات تعاونی‌های مسکن در راستای توجه به موضوع مهم فراهم کردن سرانه آموزشی در شهرستان‌های استان تهران تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اجرای تعهدات تعاونی‌های مسکن در راستای  توجه به موضوع مهم سرانه آموزشی

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جریان برگزاری نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اسلامشهر که با حضور استاندار تهران در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی ضمن ابراز نگرانی از کمبود فضای آموزشی در شهرستان‌های استان تهران با توجه به رشد جمعیت بر اساس مهاجرت سالانه تصریح کرد: از جمله مسائل مهم ما انشعابات آب، برق و گاز در شهرستان‌های استان تهران است و روال موضوع به این صورت است که در زمان ساخت مدارس، انشعابات بر اساس ظرفیت اسمی در یک شیفت مورد توجه قرار می‌گیرد و این در حالی است که ما از واحد آموزشی در شیفت دوم هم استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطرنشان کرد: شهرستان اسلامشهر دارای هشت مدرسه است که در سال ۹۳ رأی بدوی و در سال ۹۷ رأی قطعی قلع و قمع از دادگاه را گرفتند و این مدارس ۱۸ هزار متر عرصه و ۱۱ هزار متر اعیان دارند.

وی در ادامه، بر ضرورت اجرای تعهدات تعاونی‌های مسکن در راستای توجه به موضوع مهم فراهم کردن سرانه آموزشی در شهرستان‌های استان تهران و از جمله اسلامشهر تأکید کرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار