مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

سفر راهیان نور، دستاوردهای خوبی برای دانش‌آموزان به همراه می‌آورد

اسلامشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت سفر راهیان نور که با استفبال خوب دانش‌آموزان همراه است، دستاوردهای خوبی برای آنها به همراه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سفر راهیان نور، دستاوردهای خوبی برای دانش‌آموزان به همراه می‌آورد

مراسم اولین اعزام دانش‌آموزان دختر شهرستان اسلامشهر به اردوی راهیان نور با حضور مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران و سایر مسئولین منطقه در حسینیه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی اظهار کرد: افتتاحیه اردوی راهیان نور با همکاری همه ارگان‌ها و نهادها از شهرستان اسلامشهر آغاز شد و فرآیند اعزام به اردوی راهیان نور با استقبال خوب دانش ‌آموزان همراه است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم در بهمن و ابتدای اسفند ۱۴۰۱ در برگزاری اردوی راهیان نور استمرار داشته باشیم و اعتقاد داریم این سفر معنوی دستاوردهای خوبی برای فرزندان ما به همراه خواهد داشت.

در ادامه این مراسم، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز در طی سخنانی بیان کرد: ما نسل به هم پیوسته اندیشه و فکر هستیم؛ امروز، شما دانش‌آموزان به محیطی خواهید رفت که شهدا در آنجا حضور دارند و بر طبق آیات قرآن کریم شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی دارند.

وی ادامه داد: در سرزمین‌های ایثار و شهادت هشت سال دفاع مقدس، روح شما تعالی پیدا خواهد کرد؛ بدانید که در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرزندان ما با عشق و ذوق به دل دشمن زدند و درحالی که آنها هم تعلق به خانواده داشتند اما در راه امام حسین(ع) از کشور خود دفاع کردند و به شهادت رسیدند.

ذوالقدر تصریح کرد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس، بزرگترین عملیات‌ها را رقم زدند و اکنون فرماندهان نظامی دنیا برای یادگیری اصول عملیات‌های رزمندگان به ایران می‌آیند و آموزش می‌بینند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان با سلاح اندیشه و فکر به جبهه‌ها می‌روید و لازم است پس از بازگشت، دستاوردهای خوبی داشته باشید؛ در این سفر، استشمام عطر معنوی شهدا در روح و جان شما اثر خواهد گذاشت.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار