معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی آغاز به کار کرد

زاهدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان از تمامی دانش‌آموزان متوسطه اول برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی دعوت کرد و گفت علاقمندان می توانند تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی آغاز به کار کرد

علی سالاری، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی بزرگترین رویداد علمی، پژوهشی و مهارتی دانش آموزی است که با هدف برنامه درس ملی و تربیت تمام ساحتی در ۱۳ محور برگزار خواهد شد و کمک به دانش آموز در هدایت تحصیلی، شناسایی استعدادها و هدایت شغلی از اهداف اصلی آن است.

وی با اشاره به مراحل برگزاری چهارگانه این رویداد در سطوح مدرسه، منطقه، استان و کشور تصریح کرد: بیشترین تمرکز این جشنواره در مرحله مدرسه و در کلاس درس است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: در مرحله کلاسی معلمان باید با تسهیل گری و هدایت از طریق ساماندهی تکالیف پروژه مهر، ارزشیابی عملکردی، تشکیل انجمن های علمی-پژوهشی به تفکیک هر محور در مدرسه بر حسب توان و علاقه دانش آموز و اختصاص بخشی از نمره ارزشیابی مستمر به جشنواره، این امر را ساماندهی و مدیریت کنند.

سالاری با بیان اینکه ۲۰ اسفند آخرین مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار است، خاطرنشان کرد: مرحله مدرسه‌ای هفته سوم فروردین ۱۴۰۲، مرحله منطقه‌ای هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ و مرحله استانی در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار