مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه شورای آموزش و پرورش خبر داد :

تایید ۱۸ مکان توسط سازمان نوسازی استان جهت تجاری‌سازی

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد ۱۸ مکان توسط سازمان نوسازی استان جهت تجاری‌سازی تایید شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تایید ۱۸ مکان توسط سازمان نوسازی استان جهت تجاری‌سازی

قاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش نیشابور همزمان با هفته شوراهای آموزش و پرورش که در محل سالن همایش های مدیریت آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد، با تبریک میلاد باسعادت امام محمد باقر و فرارسیدن ماه بابرکت رجب، گفت: جوانان ما در بخش های مختلف، دارای استعدادهای بی شماری هستند و باید از آنها حمایت کرده و کمک کنیم که این استعدادها شکوفا شود، زندگی انسان در این عالم با سختی روبروست و در سختی ها رشد می کند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز با گرامی داشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش به قرائت دستور کار جلسه پرداخت و گفت: یکی از مشکلات موجود در آموزش و پرورش، مشکلات مادی است که به ناچار برای رفع آن باید به سمت تجاری سازی املاک بلااستفاده حرکت کنیم که در دستور کار جلسه قرار گرفته و این امر به ساختار نظام آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

سید مهدی قاضی افزود: در چند روز اخیر دو خیر نیک اندیش، خانواده مرحوم غرویان و حاج علی حاجی بگلو منزل مسکونی خود را به آموزش و پرورش اهدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۴۶ آموزشگاه جهت تبدیل بخش های بلااستفاده به ملک تجاری جهت بررسی به استان ارسال شده که ۱۸ مورد توسط سازمان نوسازی استان تایید شده است. ه مچنین با وجود ۱۲ آموزشگاه شبانه روزی که بیش از دو هزار دانش آموز را در خود پوشش داده است، درخواست تاسیس یک باب نانوایی مستقل را داریم که بتوانیم نان این مدارس را تامین کنیم.

وی اظهار کرد: تعیین تکلیف ملک عباس علیمردانی در حاشیه بلوار بعثت ۲۶، بررسی و تبیین برنامه های دهه فجر و خرید فیبر نوری با همکاری اداره مخابرات به عنوان دستورات دیگر این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه همچنین از دانش آموز نخبه نیشابوری، سید امیر ارسلان درودی که موفق شده است در حوزه تولید محتوا در حوزه توسعه و طراحی نرم افزار و برنامه نویسی در بخش آشنایی جوانان با شهدا و سازنده بازی قهرمانان، مقام برتر کشور را کسب کند، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار