رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس: 

آموزش و پرورش فارس، الگوی راه‌اندازی پویش‌های مشترک با دستگاه‌ها در کشور است

شیراز (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، آموزش و پرورش این استان، از انعقاد بیش از ۳۵ تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مختلف به منظور همکاری‌های مشترک خبر داد و افزود: در همین راستا پویش‌های مختلفی راه‌اندازی شده است که موجب شده استان فارس، الگوی راه‌اندازی پویش‌های مشترک با دستگاه‌ها در کشور شود.

کد مطلب: ۱۳۴۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش فارس، الگوی راه‌اندازی پویش‌های مشترک با دستگاه‌ها در کشور است

حمیدرضا شعبانی، امروز در نشست صمیمی کارشناسان روابط عمومی‌های آموزش و پرورش مناطق ۵۹گانه فارس، که با حضور رئیس و مدیر امور استان‌های مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در تالار ملاصدرا شیراز برگزار شد، گفت: در فارس به همت روابط عمومی‌های ادارات آموزش و پرورش استان فارس روزانه بیش از صدها خبر تهیه می‌شود و این موجب شده تا پویایی آموزش و پرورش در فضای مجازی در معرض دید عموم گذاشته شود.

وی افزود: در روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در زمینه ارتباط با مجموعه رسانه‌های استان و تعامل با آنان سعی شده است به نحوی تعامل ایجاد شود که خوشبختانه رسانه‌ها آموزش و پرورش را از خود می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه روایت‌گری و دروازه‌بانی اول خبر، اولویت فعالیت روابط عمومی‌های آموزش و پرورش در فارس است، گفت: شبکه انتشار در استان به نحوی راه‌اندازی شده است که جریان خبر در کمترین زمان ممکن به حجم بالایی از مخاطبان می‌رسد.

وی افزود: تلاش شده است تا ارتباط مدیرکل با کف مدرسه برقرار شود که به حمداله این اتفاق در فارس رخ داده است و احساس تعلق خاطری بین مدیرکل و مدیران مدارس شکل گرفته است.

وی به تشییع باشکوه شهدا در سراسر استان و مدارس استان به همت روابط‌عمومی‌های ادارات شهرستان‌ها به عنوان یک کار ارزشمند و ارزنده یاد کرد و افزود: در خصوص ارتباط بین دستگاهی، در فارس موفق بوده‌ایم.

وی با اشاره به انعقاد بیش از ۳۵ تفاهم نامه با ۳۵ دستگاه استان به منظور همکاری مشترک خبر داد و افزود: آموزش و پرورش استان فارس، الگوی راه‌اندازی پویش‌های مشترک با دستگاه‌ها در کشور است.

شعبانی، در خصوص اثرگذاری این پویش‌ها، به نقل از مدیرکل توزیع برق گفت: میزان مصرف برق در تابستان در اوج مصرف کاهش یافته بود که به تایید اداره برق، این ناشی از برگزاری پویش‌ها و اطلاع‌رسانی در سطح مدارس بود.

وی ادامه داد: در همین راستا در فارس تلاش شده است تا برنامه خبررسانی و اطلاع‌رسانی از سرعت و دقت بالا برخوردار باشد و پوشش لحظه به لحظه اخبار شکل گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار