مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

برنامه های دهه فجر مدارس البرز از حالت سنتی خارج شود

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت برنامه‌های ویژه دهه فجر مدارس استان از حالت سنتی خارج و با نگاه خلاقیت و نوآوری برنامه‌ریزی، سازماندهی و با کیفیت اجرا شود.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های دهه فجر مدارس البرز از حالت سنتی خارج شود

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حوزه آموزش و پرورش البرز افزود: تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی از نظر جایگاه در عرصه های مختلف در محور برنامه های دهه فجر مدارس استان قرار گیرد.

وی امید آفرینی و ایجاد شور ونشاط انقلابی با محوریت دانش آموزی را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه های دهه فجر در مدارس البرز ذکر کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر امسال در مدارس با شعار " جشن ملی و اسلامی ۱۴۰۱ " تدوین شده است، خاطرنشان کرد: برای با شکوه تر برگزار شدن برنامه ها ی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی استان استفاده شود.

حجرگشت یادآوری کرد: برای به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل امروز باید از هنر کمک گرفت که در این راه می توان از ظرفیت حوزه هنری و هنرستان های استان البرز کمک گرفت.

وی تصریح کرد: به دلیل فشردگی برنامه ها و استفاده مطلوب دانش آموزان ازآن لازم است زمان اجرا ی ویژه برنامه های دهه فجر از هشتم تا ۲۶ بهمن ماه برنامه ریزی شود.

حجر گشت ادامه داد: براین اساس جهاد تبیین در دستور کار کمیته های ستاد دهه فجر قرارگیرد و حتی به مدت یک هفته با حضور ائمه جمعه استان البرز در نمازخانه اداره کل برای کارکنان اداری جلسه جهاد تببین با محوریت انقلاب اسلامی برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: درسربرگ مکاتبات اداری ، بنرها و سایر تبلیغات که ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تهیه می شود، پیام هایی که نشان از این رویداد مهم و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشد، آماده شود.

وی به نواختن زنگ انقلاب در مدارس البرز با حضور استاندار پرداخت و افزود: از خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و مسئولان وزارتی و استانی برای شرکت در برنامه های مهم دعوت به عمل آید و در برنامه ها پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزار درآروریم و برای شناخت دانش آموزان با انقلاب اسلامی به آنان کتاب های منتشر شده با موضوع انقلاب اسلامی را معرفی کنیم و حتی از نویسندگان آن برای سخنرانی در برنامه ها دعوت شود.

حجرگشت برگزار جشن تکلیف دانش آموزی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تهیه سرود ملی با تصاویری از شهدای شاخص دانش آموزی و فرهنگی ، مدال آوران و جاذبه های تاریخی و کهن البرز را از دیگر موارد ی ذکر کرد که در برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان باید به آن توجه شود.

وی تاکید کرد: کیفیت بخشی برنامه های دهه فجرباید با محورفعالیت های ستاد دهه فجرآموزش و پرورش استان باشد تا بتوان رشادت و ولایت مداری ملت ایران را به نسل نوانتقال داد.

در این جلسه سایر اعضای ستاد به بیان برنامه های پیش بینی شده در حوزه کاریشان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند و در پایان ابلاغ اعضای ستاد استانی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار