معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

کانون‌های فرهنگی تربیتی یکی از تأثیرگذارترین فضاهای پرورشی هستند

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت کانون‌های فرهنگی تربیتی یکی از تأثیرگذارترین فضاهای پرورشی هستند که زمینه را برای بروز استعدادهای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی تربیتی یکی از تأثیرگذارترین فضاهای پرورشی هستند

منصور جوادی در جلسه شورای برنامه ریزی کانون های فرهنگی تربیتی که مدیران این مراکز در ارومیه نیز حضور داشتند، افزود: کمبود فضای پرورشی در استان آذربایجان غربی متأثر از کمبود فضای آموزشی و پایین بودن سرانه فضا به نسبت دانش آموز در حالت کلی است.

جوادی ابراز امیدواری کرد با تلاش مدیران مدارس، معاونان و مربیان پرورشی و بهره مندی از موقعیت های آموزشی و تربیتی کانون ها، ضمن افزایش ارتباط با این کانون ها، شاهد خلق آثار بیشتر دانش آموزی در جشنواره های پیش بینی شده باشیم.

در نشست اعضای شورای برنامه ریزی کانون ها که در زمینه بررسی اقدامات طرح تحولی این مراکز، برنامه های عمومی و مناسبتی و توسعه و تقویت فعالیت های دانش آموزی تشکیل یافته بود، گزارشی از فعالیت های رویدادی طرح تحول کانون ها در چند ماهه ارائه شد و بر لزوم جذاب بودن و بانشاط بودن محیط و فضاهای مورد استفاده دانش آموزی در کانون ها تأکید شد.

بنا بر اعلام معاون پرورشی و فرهنگی استان، نمایشگاه عرضه دستاوردهای کانونی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و معاونت پرورشی و فرهنگی با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود، زمینه تنوع بخشی برنامه ها و فعالیت های دانش آموز محور را فراهم خواهد ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار