شوراهای برتر آموزش‌وپرورش شهرستان و مناطق استان ایلام در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

ایلام (پانا) - رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان ایلام گفت بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته شوراهای آموزش و پرورش چرداول، آبدانان و دره شهر به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم در سطح استان ایلام در سال ۱۴۰۰ شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای برتر آموزش‌وپرورش شهرستان و مناطق استان ایلام در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

با نزدیک شدن به هفته شوراهای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ و به منظور قدردانی و تشویق شوراهای برتر آموزش و پرورش استان ایلام، رمضان کرمی، رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی این اداره کل اسامی شوراهای برتر آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان ایلام در سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در سال ۱۴۰۰، شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های چرداول، آبدانان و دره شهر به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم در سطح استان ایلام شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های همه اعضای شورای آموزش و پرورش استان، شهرستان‌ها و مناطق مختلف، تصریح کرد: به منظور ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، مستندات عملکردی از آنان دریافت شده که ضمن بررسی و مقایسه مستندات با گزارشات فصلی نسبت به معرفی شوراهای برتر اقدام شده است.

گفتنی است که به همین منظور و طی همایشی در استانداری ایلام، با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از اعضای شورا، از روسای و دبیران شوراهای برتر آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان در سال ۱۴۰۰ تجلیل بعمل آمد.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدامین پیمائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار