گروه مشاوران نوجوان فرمانده سپاه قم تشکیل می‌شود

قم (پانا) - تشکیل گروه مشاوران نوجوان فرمانده سپاه استان قم در دیدار جمعی از اعضای مجلس دانش‌آموزی استان با فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) مورد درخواست و تاکید قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
گروه مشاوران نوجوان فرمانده سپاه قم تشکیل می‌شود

جمعی از اعضای هیات رئیسه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی پسران استان قم امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با فرمانده سپاه قم دیدار کردند.
در این دیدار، امید محمدی رئیس مجلس دانش آموزی پسران استان قم با تبریک فرارسیدن ایام میلاد حضرت زهرا(س)، برگزاری اردوهای راهیان نور را عامل مهمی در آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: انشاالله در سال های بعد با زمان بندی مناسب تر شاهد ارتقاء کیفی و اثربخشی بیشتر این اردوها باشیم.
وی همچنین بهره گیری از برنامه های جذاب ویژه دانش آموزان در زمینه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی را خواستار شد.

سید محمدسجاد حسینی نائب رئیس مجلس نیز عنوان کرد: قشر نوجوان و جوان امروز در خط مقدمات حملات دشمنان در جنگ ترکیبی و فضای مجازی قرار دارند و جلسه امروز فرصت شایسته و مغتنمی است تا برخی مشکلات دانش آموزان مطرح و طرح ها و دیدگاه ها منعکس شود.

وی اهمیت تشکیل و برگزاری کمیته اندیشه ورز، اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و کرسی های آزاد اندیشی دانش آموزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این طرح ها به صورت تخصصی و عمومی موجب می شوند تا دانش آموزان از آسیب های بمباران فضای مجازی در امان بمانند.

وی تاکید کرد: در واقع اجرای چنین طرح هایی مصداق جهاد تبیین است و امروز بیش از هر چیزی، پرداختن به این جهاد ضروری و لازم بنظر می رسد.

حسینی گفت: برگزاری مسابقات بازی های فکری در مدارس به شکلی که دانش آموزان از گوشی فاصله بگیرند و نیز مسابقه کتابخوانی از کتاب هایی همچون دکل، به میزان قابل توجهی در سالم سازی افکار و پاسخ به شبهات نوجوانان نقش دارد.

در دیدار فوق، سایر اعضا نیز طرح ها و دیدگاه های خود را مطرح کردند و مقرر شد در اولین فرصت گروه مشاوران نوجوان فرمانده سپاه استان قم تشکیل شود.

در دیدار با فرمانده سپاه استان قم، حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و سید علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز حضور داشتند و از سوی سردار موحد دو انگشتری متبرک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سید محمدطه سیف خبرنگار پانا و نقش آفرین در کلیپی پیرامون شهید سلیمانی و سید محمد سجاد حسینی نائب رئیس مجلس اهدا شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار