اجتماع بزرگ «دختران حاج قاسم» در قم برگزار شد

قم(پانا)-اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم به مناسبت دهه بصیرت و دهه مقاومت در مصلی قدس قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع بزرگ «دختران حاج قاسم» در قم برگزار شد

به همت جبهه مردمی رهروان مکتب سلیمانی اجتماع عظیم دختران حاج قاسم همژمان دهه بصیرت و مقاومت در مصلی بزرگ قدس قم برگزار شد.

در ابتدای مراسم سردار «محمد رضا موحد» فرمانده سپاه قم اظهار کرد: «این اجتماع نشان دهنده چند مطلب است، ما هشتم آبان ماه امسال به مناسبت کنگره ملی شهدای استان،به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی رفته بودیم،آقا فرمودند قم شهر قیام و شهر اقامه است و قمی ها بودند که زودتر از همه به ندای امام پاسخ دادن و زودتر از همه قیام و زودتر از همه شهید شدند. فرمودند همه‌ی شهدای ایران شهید قم هستند.»

وی افزود: «این افتخاری برای ما هست و البته مسئولیت ما را هم سنگین تر می‌کند و در مسئله عفاف و حجاب هم دختران قمی هستند که الگو اند. امروز این جمع ارزشمند نشان داد که همه‌ی تلاش های دشمن هیچ ثمری نخواهد رسید. چون این دختران الگویشان حضرت فاطمه زهرا(س) است و امروز نشان دادند که دختران واقعی حاج قاسم هستند.»

در ادامه حاج «ابوذر روحی» مداح سرود های معروف «سلام فرمانده» و «رفیق شهیدم» را با دختران حاضر در مصلی اجرا و از سرود جدیدش به نام «دل نوای نینوا دارد» نیز رونمایی کرد.

همچنین این اجتماع با مراسم های متنوعی از جمله، اجرای گروه سرود دختران آفتاب، گروه سرود فطرس و شعر خوانی توسط شاعر مشهور «عاطفه جوشقانیان» همراه بود.

در این مراسم بزرگ برخی از خانواده شهدای محترم استان نیز حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار