برگزاری کارگاه آموزشی اطفا حریق توسط کارشناسان ایمنی و آتش‌نشانی چناران

چناران (پانا) - مدیر دبیرستان دکتر حسابی2 از برگزاری کارگاه آموزشی اطفا حریق در دبیرستان دکتر حسابی2 چناران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی اطفا حریق توسط  کارشناسان ایمنی و آتش‌نشانی چناران

علیرضا طایفی گفت: در این کارگاه آموزشی مصطفی طایفی و جواد رهنما عراقی دو نفر از آتش‌نشانان ایستگاه آتش نشانی شهرداری چناران توضیحاتی کامل در خصوص انواع خاموش‌کننده‌ها و کارایی هر یک از آنها، نحوه استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی و مهار و اطفا حریق بصورت تئوری و عملی ارائه دادند.

مدیر دبیرستان دکتر حسابی2 بیان کرد: کارشناسان آتش نشانی چناران در جمع دانش آموزان دبیرستان در ادامه آموزش‌های ایمنی خاطرنشان کرد: آتش سوزی یکی از محتمل ترین حوادث در جامعه و سطوح مختلف است و در صورت استفاده نکردن از روش های پیشگیرانه مناسب و آشنا نبودن به فنون دفاع و خاموش کردن آتش چنانچه به درستی کنترل نشود، هزینه های جانی و مالی فراوانی را به بار خواهد آورد.

طایفی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی تعدادی از دانش آموزان و همکاران به صورت عملی نحوه کار با کپسول های آتش نشانی و اطفا حریق را اجرا کردند.

این دوره آموزشی به منظور حفظ آمادگی در مواجهه با حوادث مربوط به آتش سوزی و همچنین افزایش آگاهی و مهارت‌های عمومی دانش آموزان و همکاران دبیرستان با کلیات مفاهیم ایمنی و آتش نشانی و فراگیری راهکارهای جلوگیری از توسعه حریق و کنترل آن برگزار شد.

طایفی از همراهی و همکاری عزیزان آتش نشانی چناران جهت برگزاری این کارگاه آموزشی و همچنین از معاونین دبیرستان سجاد دربانی، رضا قربان زاده، جواد جلالی و مشاور مذهبی دبیرستان جواد زید آبادی و همکاران و دانش آموزان دبیرستان بخاطر همراهی و همکاری در برگزاری این کارگاه آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: امیررضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار