در هفته بصیرت؛

مدیریت کامل برنامه‌های نماز جمعه این هفته چناران توسط دانش‌آموزان پیشتاز

چناران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان چناران از اجرای کامل برنامه‌های نماز جمعه این هفته چناران توسط دانش‌آموزان پیشتاز و سفیران سلامت آموزشگاه متوسطه دوره اول دکتر حسابی به مناسبت هفته بصیرت خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت کامل برنامه‌های نماز جمعه این هفته چناران توسط دانش‌آموزان  پیشتاز

هادی صابری درگفتگو با پانا اظهار کرد: «با هماهنگی های انجام شده با ستاد نماز جمعه چناران و با هدف ترویج فرهنگ نماز به ویژه نماز جمعه، انتظامات نماز جمعه این هفته سفیران سلامت و پیشتازان دانش آموزی دبیرستان دکتر حسابی ۲ بودند.»
وی بیان کرد:« که در نماز جمعه این هفته، کلیه برنامه های اجرایی نماز جمعه از قبیل بخش انتظامات،‌ تدارکات، حفاظت،‌ موذن و مکبری را دانش آموزان پیشتاز و سفیران سلامت دکتر حسابی2 برعهده گرفته و به نحو شایسته ای نیز به انجام رساندند.»
معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران افزود:«مطابق با فلسفه تربیت رسمی و عمومی، مدرسه به‌عنوان محیط اجتماعی سازمان‌یافته، مشتمل بر مجموعه‌ای از افراد، روابط و ساختارهای منظمی است که می‌تواند مطابق با اهداف و برنامه‌های تدوین شده، شایستگی‌های لازم کارهای تشکیلاتی را در یادگیرندگان ایجاد و نهادینه کند. تربیت اجتماعی و سیاسی یکی از اهداف آموزش‌و‌پرورش است که در قالب کارهای تشکیلاتی در مدرسه قابل تحقق و دستیابی است. به همین دلیل، کارهای تشکیلاتی در مدرسه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.»
وی در پایان گفت:« این دبیرستان ،دبیرستان تمام تشکیلاتی می باشد و در تمام ساحت های تربیتی اهتمام می ورزد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار