مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

منش و شخصیت شهید‌سلیمانی برگرفته از آیات قران و کلام وحی است

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در نشستی با معاونان پرورشی و کارشناسان قرآن و مدیران دارالقرآن‌های استان کرمان از فعالیت ٧٨٠ دارالقرآن در کشور خبر داد و گفت منش و شخصیت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، برگرفته از آیات وحی بوده است که این میزان برای اسلام و کشور افتخارات به‌دست آورد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
منش و شخصیت شهید‌سلیمانی برگرفته از آیات قران و کلام وحی است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، «میکائیل باقری» در این نشست که با حضور فرهنگیان قرآنی کرمانی در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار و از طریق ویدئو کنفرانس برای همکاران سراسر این استان ارتباط مجازی برقرار شد، تاکید کرد: آنچه سردار سلیمانی با خلوص نیت و باور و اعتقادی که به انقلاب داشتند، انجام دادند، برگرفته از آیات قرآن بود.

باقری فضای مناسب و مستقل در شأن قرآن، نیروی انسانی متخصص و تجهیزات لازم را سه شاخص مهم و ضروری در راه‌اندازی دارالقرآن‌ها دانست و گفت: اصراری به افزایش کمی دارالقرآن‌ها نداریم از ظرفیت نیروی انسانی متخصص برای آموزش و تربیت حفاظ قرآن انجام شود.

وی اشاره‌ای به راه‌اندازی سامانه‌ نورینو در حوزه پرورشی کرد و اظهار داشت: این سایت به منظور ساماندهی برنامه‌های قرآنی و پرورشی مدارس، دانش‌آموزان و آگاهی اولیا برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه با اینکه سامانه جدید هست اما طراحی حوزه پرورشی قابلیت‌های خوبی دارد، این سامانه​ به منظور پاسخ به سوالات دینی و مذهبی دانش‌آموزان با تشکیل پرونده تربیتی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان است.

وی افزود: در مسابقات قرآن،عترت و نماز که چندی پیش در سطح مدارس کشور برگزار شد، چهارمیلیون و ۹۰۰ هزار شرکت کننده از طریق نورینو آزمون دادند که بحمدالله سامانه دچار مشکل نشد و این رقم عظیم ثبت شد که نشان‌دهنده علاقه دانش‌آموزان به مکتب قرآن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار