سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت:

مبلغ جدیدی برای وام ازدواج پیشنهاد می‌شود

‌۹۰ درصد سوالات نمایندگان مجلس مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت مبلغ وام ازدواج با توجه به شرایط کنونی پاسخگو نیست بر همین اساس پیشنهاد جدیدی مبنی بر افزایش مبلغ وام ازدواج به هیات دولت ارائه خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مبلغ جدیدی برای وام ازدواج پیشنهاد می‌شود

سید‌حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، در خصوص افزایش مبلغ وام ازدواج، اظهار کرد: مبلغ وام ازدواج با توجه به شرایط کنونی پاسخگو نیست و پیشنهاد جدیدی به هیات دولت ارائه خواهیم کرد. امروز بعد از ظهر با معاون امور جوانان وزارتخانه در این خصوص گفت‌و‌گو خواهم کرد تا مبلغ جدیدی برای وام ازدواج پیشنهاد شود. شروع زندگی با دو وام ۱۵۰ میلیون تومانی شاید با مشکل مواجه شود و من به فکر افزایش مبلغ وام ازدواج جوانان هستم. امیدوارم طرح پیشنهادی در هیات دولت مورد موافقت قرار بگیرد. ما پیگیر افزایش مبلغ وام ازدواج هستیم.

وی ضمن اشاره به سوال نمایندگان و دریافت دومین کارت زرد خود نیز گفت: سوال و نظارت حق مجلس است و نمایندگان مجلس ابزارهای نظارتی مختلف دارند. سوالی که مطرح شد در مورد ورزش حرفه‌ای و استقلال و پرسپولیس بود. پاسخ سوالات را کامل و جامع ارسال کردیم و توسط خود من روز گذشته در مجلس مطرح شد و طبق رأی گویا از پاسخ‌ها قانع نشدند و اشکالی هم ندارد. ۹۰ درصد سوالات مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود. فوتبال روز دنیا نیاز به ساز و کارهای بسیار و تغییرات مدیریتی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار