کتاب صوتی "زندگینامه داستانی شهیدسلیمانی" توسط انتشارات مدرسه منتشر شد

تهران (پانا)‌- کتاب صوتی «زندگینامه داستانی شهید سلیمانی» به قلم مجید ملامحمدی توسط انتشارات مدرسه با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان از زندگی سردار دلها نوشته شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کتاب صوتی "زندگینامه داستانی شهیدسلیمانی" توسط انتشارات مدرسه منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، این کتاب توسط موسسه فرهنگی مدرسه برهان(انتشارات مدرسه) مربوط به زندگینامه داستانی سردار از تولد تا شهادت پرداخته است.

کتاب صوتی «شهید سلیمانی» به قلم مجید ملامحمدی از مجموعه کتاب‌های چلچراغ که با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان با زندگی پر فروغ چهره‌های درخشان عصر حاضر، چهره‌هایی که هر یک در روزگاری، عطر و بوی خاصی در میهن اسلامی و ایرانی پراکنده‌اند تولید و منتشر شده است.
این کتاب صوتی زندگینامه داستانی سردار از تولد تا شهادت است، به گفته مجید ملامحمدی نویسنده کتاب: «اغلب خاطرات و زندگی سردار برای بزرگسالان بود و نمی‌شد برای جوانان و نوجوانان به داستان تبدیل کرد، بنابراین سعی کردم خصوصیات مختلفی که در شخصیت سردار بود را از جمله خلوص، شجاعت، ایثار، پاکدامنی، دستگیری، مردم‌داری و تواضعش را برای نوشتن در این کتاب در نظر بگیرم.»

فیلم معرفی این کتاب را در اینجا می توانید مشاهده کنند.

کتاب صوتی «شهید سلیمانی» با 42 خاطره، پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهادت سردار و وصیت نامه شهید در فروشگاههای انتشارات مدرسه و فروشگاه برخط این انتشارات به نشانی www.enmabazar.ir قابل دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار