برگزاری همایش استانی بزرگداشت سردار مقاومت در آموزش و پرورش قم

قم (پانا) - همایش استانی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش استانی بزرگداشت سردار مقاومت در آموزش و پرورش قم

محفل بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای مدافع حرم به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در سالن همایش کانون فرهنگی تربیتی مریم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار باقر باقرزاده رئیس مجتمع فرهنگی معصومیه طی سخنانی با بیان خاطراتی از ساعات پایانی زندگی شهید سلیمانی، به تحلیلی از انقلاب اسلامی و مقاومت پرداخت و اظهار کرد: دشمنان در طول سال های گذشته بارها تلاش کرده اند تا آثار انقلاب را از بین ببرند.

وی افزود: اما آنها باید بدانند تصمیمات نظام جمهوری اسلامی، مبنایی است و با حذف فیزیکی افراد، هیچ خللی در مسیر انقلاب و دفاع از مقاومت ایجاد نخواهد شد.

در ادامه، سرهنگ پاسدار حسن بیاتی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: انتقال پیام شهدا، در واقع عمل به وصایای آنان و در راس آن پشتیبانی از ولایت فقیه است که شهیدان والامقام به آن سفارش کرده اند.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اخلاص و دیگر ویژگی های شهید سلیمانی عنوان کرد: باید بتوانیم سیره و سبک زندگی شهدا را در تمامی شئون زندگی خود جاری و ساری کرده و آن را به دانش آموزان انتقال دهیم.

اجرای گروه سرود رایه الهدی و مرثیه سرایی حسین اردستانی از بخش های مراسم بود؛ در مراسم فوق همچنین از خانواده های شهدای مدافع حرم سید سجاد روشنایی، احمد جلالی نسب و معلم شهید مجید عسگری جمکرانی با اهدای هدایایی تقدیر شد.

در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی، ابوالفضل حق شناس جانشین فرمانده سپاه قم در بسیج اقشار، معاونان مدیرکل و مدیران نواحی یک و دو آموزش و پرورش قم و شهرستان جعفرآباد، رئیس اداره شاهد و ایثارگران و کارشناسان شاهد نواحی آموزش و پرورش، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان، مدیران کانون های بسیج فرهنگیان و جمعی از کارکنان اداری و معلمان بسیجی حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار