نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

گرانی‌ها متاثر از جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی است

۹ دی صحنه‌ عظمت و شکوه ملت ایران

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه گرانی‌ها متاثر از جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی، بعد از ناکام ماندن در اغتشاشات است، گفت مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در تجمع ۹ دی، حمایت همه جانبه خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت اعلام و اثبات کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
گرانی‌ها متاثر از جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره)، با بیان اینکه هدف دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا، حذف جمهوری اسلامی است، افزود: کودتای مخملی، به بهانه تقلب در انتخابات سال ۸۸ نقشه شوم دشمنان انقلاب برای براندازی نظام بود که به لطف خدا و بصیرت مردم نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در خصوص انقلاب، رهبری نظام و دین و مقدسات هیچ گونه توهین و بی احترامی را نمی‌پذیرند، خاطرنشان کرد: حرکت خودجوش مردم در نهم دی ۸۸ نیز به خاطر همین غیرت انقلابی و دینی بود.

امام جمعه سمنان ادامه داد: اغتشاشات اخیر هم توطئه دیگری از دشمنان است که از راه‌های مختلف به آن دامن می زنند تا پایه‌های نظام را متزلزل کنند و در این برهه نیز مردم باید باهوشیاری و بصیرت مثل همیشه درمقابل این دسیسه‌ها ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره این الگوی انقلابی و جهادی گفت: شهید سلیمانی به فرموده رهبر انقلاب، یک فرد نیست بلکه مکتب، راه و مدرسه درس آموزی است که اسوه و اسطوره ملت ایران است.

وی از مردم استان به خاطر استقبال باشکوه و گسترده از شهدای گمنام قدردانی کرد و گفت: شهدا جایگاه بسیار والایی دارند و بهترین راه خودسازی، نزدیک شدن به شهداست. کار و خدمت برای خدا پیروی از شهیدان، اطاعت از ولایت، دشمن شناسی و حضور به هنگام در صحنه از جمله درس‌هایی است که باید از شهید سلیمانی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم ایران نجیب، آگاه و انقلابی و شایسته خدمت هستند، از مسئولان خواست در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: تصویر شهید سلیمانی در همه جای جامعه به چشم می خورد؛ چرا که یک مکتب است و راه و روش ایشان از قبل از انقلاب تا پس از انقلاب که فرمانده لشکر ثارالله و مرزدار بود و امینت ایجاد کرد تا جایی که جبهه مقاومت اسلامی را رونق داد، فراموش نمی شود.

وی با اشاره به اینکه زندگی شهید سلیمانی چندفصل دارد، گفت: در بخش اول سردار سلیمانی در خودسازی سنگ تمام گذاشت همه امورش لِوَجهِ‌الله و برای رضای الهی بود و برای دیده‌شدن نبود، توصیه این شهید بود که باید شهدایی زندگی کنید و به میدان مغناطیس شهدا وصل شویم.

خطیب جمعه سمنان، درباره بخش دوم درس آموز زندگی شهید سلیمانی افزود: در عمل شهید سلیمانی اتصال به ولایت داشتند چه در زمان امام خمینی(ره) و چه در دوره رهبر معظم انقلاب و از آموزه های شهید سلیمانی این بود که نه تنها حامی بلکه مطیع ولایت فقیه باید بود، تبعیت از ولی خدا تبعیت از خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: دیگر آموزه زندگی شهید سلیمانی در ارتباط با مردم بود، رابطه‌اش با مردم رابطه ای برای خدا بود و همین شد که تشییع پیکر مطهرش باشکوه برگزار شد. دشمن شناسی و زمان شناسی نیز از دیگر نشانه های بصیرت این شهید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار