در شهرستان قدس انجام شد؛

طرح شهید خرازی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌ها

شهرقدس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس از اجرای طرح شهید خرازی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید خرازی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌ها

مهدی چیوایی، از اجرای طرح شهید خرازی در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهر قدس خبر داد و گفت: «آزادسازی مجموعه‌های ورزشی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان و خانواده‌ها در قالب طرح شهید خرازی در شهرستان قدس اجرایی شده است.»

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس، افزود: «در طرح شهید خرازی مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز آموزش و پرورش روزهای پنجشنبه و جمعه‌ها رایگان در اختیار دانش‌آموزان و اولیاء قرار می‌گیرد. این طرح در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ایجاد نشاط و شادابی و امیدآفرینی در خانواده‌ها و توسعه و ترویج ورزش همگانی، دسترسی به فضاهای ورزشی تسهیل و اجرا شده است.»

وی تصریح کرد: «این طرح با محوریت خانواده و ارتقای سلامت خانواده است که بازی‌های بومی محلی و گروهی ویژه مادران و دختران و همچنین پدران و پسران در قالب آن در دستور کار قرار دارد.»

چیوایی خاطرنشان کرد: «فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی زمینه مناسبی نیز برای تقویت مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی دانش‌آموزان است و موجب ارتقا سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان می‌شود. این طرح روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه مادران و دختران و روزهای جمعه از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه پدران و پسران است و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد».

به گفته معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس این طرح در مجتمع ورزشی شهدای دانش‌آموز (هاشمی رفسنجانی) کوی فرزان شهرستان قدس اجرا می شود.

دانش‌آموز خبرنگار: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار