مدرس کشوری آسیب‌های اجتماعی در شهرقدس:

شناسایی دانش‌آموزان مشکل‌دار، از طریق مشاهده رفتارها در محیط مدرسه امکان‌پذیر است

شهر قدس (پانا)- مدرس کشوری آسیب‌های اجتماعی گفت، دانش‌آموزان مشکل‌دار را از طریق مشاهده رفتارهایی که با دوستان و همکلاسی‌های خود در محیط مدرسه دارند، می‌توان شناسایی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی دانش‌آموزان مشکل‌دار،  از طریق مشاهده  رفتارها در محیط مدرسه امکان‌پذیر است

جلسه‌ هم‌اندیشی با موضوع مخاطرات و عوارض ناشی از مصرف موادمخدر در سالن اجتماعات شهید دهنو با حضور علی دهش کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سعید نصرتی، رییس کمیته فتا، مدرس کشوری آسیب‌های اجتماعی مصطفی برجی، علی توکلی، مدرس دانشگاه و رابطین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مدارس شهرستان قدس در سالن اجتماعات شهید دهنو برگزار شد.

علی دهش، در مورد انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی ، آسیب‌ها و عوارض روحی‌روانی مصرف موادمخدر و همچنین علل گرایش کودکان و نوجوانان به مواد مخدر و محیط خانواده اطلاعاتی را ارائه کرد.

سعید نصرتی، ریئس کمیته فتا در ادامه به ترفندهای کلاهبرداری و سرقت در فضای مجازی، اشاره کرده و شیوه تشخیص درگاه‌های جعلی ،خرید و فروش از سایت‌های مانند دیوار و اینترنتی و زدن رمز توسط خریدار را شرح داد.

همچنین مصطفی برجی، به تشخیص دانش‌آموزان مشکل‌دار از طریق مشاهده رفتارها و برخوردهایی که با دوستان و همکلاسی‌های خود در محیط مدرسه دارند، و ارائه راه کار به رابطین پیشگیری و نقش خانواده ها و معرفی کتاب جهت استفاده کاربری رابطین پیشگیری پرداخت و علی توکلی در پایان جلسه به نقش خانواده ، پرسش و پاسخ با حاضرین پرداخت.

خبر نگار دانش‌آموز: آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار