مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش:

عدالت تربیتی از جلوه‌های عدالت اجتماعی است

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه عدالت تربیتی از جلوه‌های عدالت اجتماعی مورد نظر نظام است، گفت با میدان دادن به گروه‌های جهادی، خیریه ها، نهادها و سازمان‌های انقلابی، عدالت تربیتی محقق می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۴۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
عدالت تربیتی از جلوه‌های عدالت اجتماعی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور حسن بهرام نیا استاندار ایلام، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از اعضای این شورا در محل سالن جلسات استاندار ایلام برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست اظهار کرد: مردم ایلام حماسه ای بزرگ در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام خلق کردند.در این راستا با حضور ۲ هزار دانش آموز دختر از سطح مدارس شهر ایلام مراسم باشکوهی در سالن ورزشی نشاط در جوار پیکر پاک شهدای گمنام برگزار شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و آموزش برابر، تصریح کرد: یکی از راهبردهای اساسی سند تحول دولت مردمی برای ایجاد تغییرات بنیادین در حکمرانی آموزش و پرورش با محوریت مردم، فعالسازی ظرفیت های مردمی با راهبری و نظارت دولت است.

درویشی بیان کرد: در این قرارگاه تلاش می شود از این طریق دسترسی افراد جامعه به خدمات آموزش و پرورش رایگان و با کیفیت تحقق یابد و همگان از نصیب آموزشی برابر برخوردار شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام اضافه کرد: این اداره کل به منظور تحقق مطالبات رهبری و در راستای عملیاتی کردن راهبردها و برنامه های فصل ششم سند تحول دولت مردمی در حوزه تعلیم و تربیت و نیز به منظور اجرایی کردن سومین هدف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و راهبردهای ۵۱ تا ۵۸ سند مزبور قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و آموزشی برابر را در سطح استان با لحاظ موارد ذیل ایجاد و فعال می کند.

درویشی، ارتقای عدالت تربیتی و افزایش دسترسی افراد جامعه به خدمات آموزشی و پرورشی رایگان و با کیفیت و افزایش مشارکت اجتماعی تربیتی اولیا، معلمان، نهادهای دولتی و عمومی مردمی، خیریه ها و غیر دولتی برای بهسازی آموزشی و پرورشی را از اهداف تشکیل این قرارگاه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار