معاون آموزش ابتدایی شهرستان ملارد خبر داد:

درخشش آثار آموزگاران ملاردی در ایمای حرفه‌ای استانی

ملارد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی شهرستان ملارد از انتخاب 138 محتوای تولید شده توسط معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ملارد، در ایمای حرفه‌ای استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش آثار آموزگاران ملاردی در ایمای حرفه‌ای استانی

رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد، از انتخاب 138 نفر از آموزگاران این شهرستان در تولید محتوای استانی خبر داد و اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال تحصیلی جاری، تولید محتوای 138 نفر از معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ملارد در ایمای حرفه‌ای استان به عنوان منتخب برگزیده شده‌اند.

معاون آموزش ابتدایی شهرستان ملارد با بیان این موضوع که ایمای حرفه‌ای، فضای تعاملی اجتماع یادگیری معلمان ابتدایی است، افزود: بیش از 230 اثر تولید شده توسط آموزگاران ملاردی در ایمای حرفه‌ای استان بارگذاری و مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تشریح کرد: برای هر پایه یک کانال شاد مجزایی ساخته شده است. هر پایه توسط افراد متفاوتی اداره می‌شود. مثلا در کانال ایمای پایه اول ابتدایی برای هر هفته برنامه‌ محتوایی مشخص می‌شود، مخاطب این نوع محتوا، معلمان مقطع ابتدایی است. درواقع هدف ایما توانمندسازی معلمان است.

عبدالمالکی با تأکید بر این که دقت در طراحی و تولید محتوای آموزشی امری اجتناب ناپذیر است، خاطرنشان کرد: هر محتوای آموزشی که برای یادگیری ارائه می‌شود، باید کاربردی و مفید باشد و تلاش همکاران ما هم بر تولید محتوای مناسب و باکیفیت بوده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار