در آستانه سومین سالگرد شهادت شهیدسلیمانی صورت گرفت

اردوی زیارتی فرهنگی معاونان پرورشی مدارس قم در گلزار شهدای کرمان

قم (پانا) - اردوی زیارتی فرهنگی معاونان پرورشی مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش قم در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوی زیارتی فرهنگی معاونان پرورشی مدارس قم در گلزار شهدای کرمان

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک قم در آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اردوی فرهنگی زیارتی شهر کرمان ویژه جمعی از معاونان پرورشی مدارس ناحیه برگزار کرد.

شرکت کنندگان در این اردوی سه روزه، با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار شهید سلیمانی، با آرمان های آن سردار شهید تجدید میثاق کردند.

همچنین حضور در حسینیه بیت الزهرا(س) شهید سلیمانی و بازدید از کارگاه ساخت گنبد و بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با مرثیه سرایی سید یحیی سرکشیکیان از جمله برنامه های اردوی فوق بود.

شرکت کنندگان در این اردو از مکان های گردشگری کرمان نیز بازدید کرده و با تبادل تجربیات تربیتی و پرورشی، ختم صلوات به نیابت از شهدا و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی توسط فخرالدین علیزاده از مربیان پرورشی، بر رونق اردو افزودند.

به گفته مهدی قاسمپور، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک قم، برگزاری چنین اردوهایی که مستقیما با حماسه و ایثار و معنویت سروکار دارد، موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در متولیان امور پرورشی و تربیتی و در دانش آموزان خواهد بود و بر اثربخشی و برکت و تعمیق برنامه های پرورشی می افزاید.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار