ادای احترام مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش به روح بلند شهدای کرمان

کرمان(پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی، شهید حسین پور جعفری، شهید حاج شیخ علی ایرانمنش و سایر شهدای کرمان ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش به روح بلند شهدای کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمدرضا رزاقی با بیان اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: امروز آرامش و امنیت خود را مدیون خون های پاکی هستیم که درخت این نظام مقدس را آبیاری کردند و پاسداشت جایگاه همه شهدا و ایثارگران و زنده نگهداشتن یادشان رسالت همه ماست.

وی شهید قاسم سلیمانی را الگوی بسیار مناسبی برای همه اقشار دانست و افزود: شهید سلیمانی معلم اخلاق و انسانیت و دارای فضایل و ویژگی هایی است که تا همیشه می توان مکتب وی را معرفی و آموزه های این مکتب را به جهانیان ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، محمدرضا رزاقی مدیرکا امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به منظور حضور در کارگاه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی و توانمندسازی مدیران مدارس شاهد جنوب استان کرمان به همراه مجید پروازی کارشناس مسئول فعالیت های پرورشی و فوق برنامه مدارس شاهد وزارت به استان کرمان سفر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار