مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

مهمترین ویژگی‌های اجتماعی حضرت فاطمه زهرا، روشنگری و تبیین بود

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی روشنگری و تبیین عنوان کرد و گفت دختران جامعه با تأسی از این بانوی بزرگ باید در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی در جامعه به فعالیت، روشنگری و تبیین حقایق بپردازند و اینگونه در جامعه نقشی فعال و پویا داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین ویژگی‌های اجتماعی حضرت فاطمه زهرا، روشنگری و تبیین بود

حسنعلی میرعبدی در همایش بزرگ دختران فاطمی که با حضور دانش آموزان دختر در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، ضمن بزرگداشت و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا اظهار کرد: حضرت صدیقه کبری، برای همه زمان ها و مکان ها الگویی بی نظیر است.

وی افزود: همایش بزرگ دختران فاطمی با حضور هزاران دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم در تمام شهرستان‌ها و مناطق استان و در ۳۴۰ مدرسه با محوریت آشنایی با شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) و جریان‌سازی آن حضرت در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و در راستای تحقق ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

میرعبدی با اشاره به جایگاه و منزلت رفیع این بانوی بزرگ گفت: بنا بر فرمایش امام صادق، هر کس فاطمه را آن گونه که سزاوار است بشناسد، بی‌تردید شب قدر را درک کرده است.

وی تصریح کرد: دختران دانش آموز نیز باید با شناخت شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوبرداری از ایشان در ابعاد مختلف معرفتی، اجتماعی و سیاسی به خصوص تبیین فرهنگ عفاف و حجاب روشنگری کنند.

دانش آموز خبرنگار: نرگس امیردوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار