معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

دشمن به دنبال ضربه زدن به نهاد خانواده است

زهک (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت دشمن به اهمیت خانواده در جامعه پی برده است و به دنبال ضربه زدن به این نهاد مقدس است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دشمن به دنبال ضربه زدن به نهاد خانواده است

همایش دختران فاطمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین پوراندخت امام جمعه زهک،حسن دهمرده فرماندار زهک، حسن بروشکی، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، غلامرضا گنجعلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زهک در مصلی الغدیر برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام و المسلمین پوراندخت؛ امام جمعه شهرستان زهک خطاب به دانش آموزان گفت: در مفاهیم اسلامی به حجاب بسیار تاکید شده است ، شما دختران با حفظ حجاب در راه حضرت فاطمه زهرا (س) گام بردارید و هیچگاه از این راه بازنگردید.

بروشکی معاون اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه خطاب به دانش آموزان گفت: هدف دشمنان این است که تا بیست سال آینده اسمی از مادر در میان جامعه ایرانی نباشد و تضعیف مفاهیم مقدسی چون خانواده، زن، مادر است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر افزود: چیزی که در کشور امروزه می‌بینید حاصل سالها برنامه ریزی دشمن است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: از نگاه رهبر معظم انقلاب برای جامعه زنان ما امروزه مسئله عفاف و حیا و اولویت دارد و درس ویژه حضرت زهرا (علیه السلام) برای جامعه بشری و مخصوصا برای شما دختران و بانوان همین است.

وی افزود: حجاب برای زنان علاوه بر این فلسفه اجتماعی که از آن می فهمیم دارای رمز و رازی عرفانی است که اگر زنان متوجه آن شوند هر بار که با حجاب و با پوشش کامل و وقار و حیا و پوشش رفتاری وارد اجتماع شوند احساس خیلی زیبایی به آنها دست می دهد، احساس می کنند از این جهت ارتباط نزدیکی با خداوند متعال دارند.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت:با حجاب خود در تمام عرصه ها قدم بگذارید و تحت تاثیر حوادثی که در کشور امروزه رخ می دهد قرار نگیرید و حجاب فاطمی خود را حفظ کنید و چادری که بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به شما هدیه داده است به نسل های بعد خود هدیه دهید تا دشمن نتواند از زنان در پی اهداف پلید خود استفاده کند.

دانش آموز خبرنگار: انیس خمر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار