مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خبر داد:

طرح «کانون مدرسه» از ترم جدید تحصیلی اجرایی خواهد شد

تهران (پانا) - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از نهایی شدن طرح «کانون مدرسه» خبر داد و گفت مقدمات اجرایی کردن این طرح انجام شده و با معاونت‌ آموزش ابتدایی، معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به یک تفاهم مشترک عملیاتی رسیده‌ایم که ان‌شالله طی دو الی سه هفته آینده این تفاهم‌نامه در حضور وزیر آموزش و پرورش امضا می‌شود و از ترم جدید تحصیلی اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح «کانون مدرسه» از ترم جدید تحصیلی اجرایی خواهد شد

حامد علامتی در تشریح آخرین جزییات اجرای طرح «کانون مدرسه» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به پانا گفت: «همانطور که مستحضرید طرح کانون مدرسه در راستای همراهی و یاری کردن مدارس توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، مقدمات اجرایی کردن این طرح انجام شده و با معاونت‌ آموزش ابتدایی، معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به یک تفاهم مشترک عملیاتی رسیده‌ایم.

وی افزود: ان‌شالله طی دو الی سه هفته آینده این تفاهم‌نامه در حضور وزیر آموزش و پرورش امضا می‌شود و از ترم جدید تحصیلی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در پاسخ به این سوال که در طرح «کانون مدرسه» چه خدماتی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود،عنوان کرد: در این طرح کانون به کمک حوزه تربیتی و فکری مدرسه می‌آید و دانش‌آموزان از 60 نوع فعالیت کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوان که برپایه کتاب است، بهره‌مند می‌شوند.

علامتی در پایان یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 1000 نقطه از کشور حضور دارد، هر مدرسه‌ای که پیرامون این 1000 نقطه باشد از خدمات ارائه شده بهره خواهد برد. برای مثال در این طرح سفرهای تربیتی دانش‌آموزان در کانون برگزار می‌شود یا مربیان قصه‌گو به مدرسه‌ها می‌روند و یا برنامه‌ای مانند تبادل کتاب که موضوعی بسیار مهم است را خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار