رونمایی از کتاب آرازین سسی در پارس‌آباد

اردبیل (پانا) - کتاب آرازین سسی (مجموعه اشعار شعرای پارس آباد) برگرفته از ۶۴ شاعر از شهرستان پارس‌آباد زیر نظر هیئت تحریریه فرهنگی منطقه گردآوری شده و توسط افشین خاک نژاد(کارشناس پیگیری دفتر مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد) با حمایت‌های مادی شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس به چاپ رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب آرازین سسی در پارس‌آباد

آیین رونمایی از کتاب آرازین سسی با حضور امام جمعه، مسئولان محلی، نظامی، انتظامی و شرکت ملی پارس در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه پارس آباد اظهار کرد: برای انتقال خدمات اقشار مختلف به خصوص شاعران باید همواره نسبت به چاپ آثار آنان بین مردم و جوانان با همکاری و پیگیری مسئولان بیش از گذشته در شهرستان اقدام کرد و باید دولت در این راستا حمایت های لازم را در اختیار آنها قرار دهد.

افشین خاک نژاد، مولف فرهنگی این کتاب ،ضمن سپاس ویژه از همپایی شاعر فرهیخته ابراهیم عابدی در مسیر گردآوری کتاب و تقدیر از حمایت های همه بزرگان گفت: این اثر از دغدغه های انجمن شعر وادب شهرستان بود.

وی افزود: اولین مشوق گردآوری این گنجینه توسط معلم دوران ادبیات عدیل علایی بود و به دنبال آن هدایت‌های معلم هنر، فرامرز شاهی، حرکتی جدی را دنبال داشت تا اینکه بعد از دو سال گردآوری، تدوین، بازنگری زیر نظر اساتید و معلمان شاخص منطقه همچون بکتاش، کریم فیروزی و ایمان مهری به چاپ رسیده است.

مولف فرهنگی این کتاب همچنین از عنایت و پیگیری های سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در جریان گردآوری این اثر ماندگار تشکر و قدردانی کرد.

در پایان از گردآورنده کتاب و هیئت تحریریه با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار