انتشار فراخوان نمایشگاه قرآن با موضوع تغییر رویکرد و پرهیز از تکرار

تهران (پانا) - دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از انتشار فراخوان جمع‌آوری ایده‌های نو برای برگزاری سی‌امین نمایشگاه قرآن و پرهیز از تکرار فعالیت‌های سابق خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
انتشار فراخوان نمایشگاه قرآن با موضوع تغییر رویکرد و پرهیز از تکرار

به گزارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اعلام کرد: به منظور جمع آوری ایده‌های نو و بهره برداری از پیشنهادات و نظرات کارشناسان در حوزه برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن، فراخوان ایده‌های نو منتشر شد. این فراخوان با موضوع تغییر رویکرد برگزاری نمایشگاه و پرهیز از تکرار فعالیت‌های انجام شده در ادوار گذشته انتشار یافته است.

براساس این فراخوان صاحب نظران در سراسر کشور می توانند طی یک ماه از امروز ۲۰ آذر تا ۲۰ دی با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کنند. ایده ها بر اساس نوآورانه بودن، میزان امکان پذیری اجراء و تاثیر بر روند اجرایی نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفته و به برگزیدگان علاوه بر امکان اجراء در نمایشگاه، جوایزی اهداء خواهد شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خرداد امسال ضمن تجلیل از مدیران بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از راه اندازی دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: با راه‌اندازی دبیرخانه برای برپایی بهتر دوره‌های آینده این رویداد بزرگ قرآنی و معنوی متمرکز می‌شویم. استقبال مردمی از نمایشگاه قرآن کریم بیش از حد انتظار بود و بر اساس آمار اعلام شده، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این نمایشگاه حضور پیدا کردند که این امر، نشان‌دهنده علاقه مردم به فعالیت‌های دینی و اعتقادی است.

وی تصریح کرد: درباره برپایی نمایشگاه قرآن، قائل به بی نقص بودن نیستیم اما نمایشگاه قرآن در دوره اخیر به حدی در جامعه نشاط ایجاد کرد که رئیس جمهوری تأکید کردند نمایشگاه قرآن را حتماً در شهرستان‌ها هم برگزار کنیم. از سوی دیگر تجربه موفق نمایشگاه قرآن در دوره اخیر باید بر همین رویه ادامه پیدا کند و دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن را در روزهای آینده راه‌اندازی خواهیم کرد تا از همین لحظه به برپایی بهتر نمایشگاه قرآن در دوره های آینده کمک کرده باشیم.

بیست و نهمین نمایشگاه قرآن از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار