در نشست کارگروه هم‌اندیشی تئاتر درسی در شهریار:

ضرورت مشارکت جمعی و تبادل مستمر اندیشه در اجرای طرح تئاتر درسی

شهریار(پانا) - دومین نشست کارگروه هم اندیشی تئاتر درسی با تاکید بر مشارکت جمعی و تبادل مستمر اندیشه در شهرستان شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت مشارکت جمعی و تبادل مستمر اندیشه در اجرای طرح تئاتر درسی

دومین جلسه هم‌اندیشی تئاتر درسی با حضور امین نوروزی معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمد علی اینانلو معاون آموزش ابتدایی، میثم صفرخانلو مسئول مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهریار، وجیحه ظهوری مقدم مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید کافی و زهره محسنی برگزار شد.

نوروزی با بیان اینکه چالش های پیش روی طرح تئاتر درسی بدون مشارکت جمعی، تبادل اندیشه و تعامل فعالان حوزه پرورشی و مقطع ابتدایی مرتفع نخواهد شد، افزود: کارگروه تئاتر درسی کانون فرهنگی تربیتی شهید کافی در تلاش است بستر مشارکت، هم‌اندیشی و تعامل سازنده کانون و مدارس راجهت تولید اندیشه و رفع چالش های پیش روی این طرح مهیا نماید تا با بهره گیری از خرد جمعی؛ ضمن شناسایی و دسته بندی مهمترین چالش ها بهترین تدابیر جهت بهینه سازی طرح اتخاذ شود.

وی ادامه داد: بر پایه مشارکت، تعامل و خرد جمعی مدیران و معلمان در قالب ارسال نمایشنامه نویسی، آموزش، تولید، حمایت، اجرا و کارگروه های هم اندیشی ؛ می توان به اتخاذ تدابیر سازنده در جهت رفع چالش ها و بهره گیری از فرصت ها در جهت بهبود طرح امیدوار بود.

در پایان این نشست اعضاء کارگروه ضمن استقبال از بستر نوینی که جهت آموزش گروهی و مشارکت دانش اموزان در تدریس وجود دارد امیدوار هستند معلمین، مربیان و دانش آموزان توانمند بتوانند در حوزه نویسندگی متون نمایشی ساده را با اهداف تئاتر درسی خلق و آفرینش نمایند.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار