کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد:

اهمیت تشکیل کارگروه فرهنگی هنری، ضرورت آموزش و پرورش به صورت موازی است

ملارد (پانا) - کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ملارد گفت اهمیت تشکیل کارگروه فرهنگی هنری، ضرورت آموزش و پرورش به صورت موازی است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت تشکیل کارگروه فرهنگی هنری، ضرورت آموزش و پرورش به صورت موازی است

الناز میرزایی، کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ملارد در طی جلسه ای که با حضور دانش آموزان مدارس برگزار شده بود، در مورد ضرورت تشکیل کارگروه‌های فرهنگی و هنری در مدارس گفت: تشکیل کارگروه‌های فرهنگی و هنری در مدارس جهت استعدادیابی و ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزان در راستای مهارت‌آموزی و شرکت در مسابقات فرهنگی هنری برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: اهمیت کارگروه فرهنگی و هنری در مدارس، ضرورت پرورش و تربیت در کنار درس و آموزش و شناخت و آگاهی دانش‌آموزان نسبت به استعدادهای درونی و بالقوه خود است تا بتوانند با کمک دوستان، راهنمایی معلمین و معاونین این استعدادها را شکوفا و بارور کنند و این فعالیت‌ها همگی در پیشرفت آنان در آینده بسیار نقش موثری دارد.

میرزایی افزود: از طریق عضویت دانش‌‌‌آموزان در این کارگروه‌، دانش‌‌‌آموزان می‌توانند در جامعه کوچک مدرسه به فعالیت‌های گروهی و اجتماعی آشنا شده تا در آینده به عنوان فردی مطلوب در جامعه حضور به هم رسانند.

در این جلسه، مسئولین کار‌گروه‌های فرهنگی هنری هر مدرسه حضور داشتند و گزارشی از فعالیت‌های خود را ارائه دادند و مقرر شد که هر دانش‌آموز، دانش‌آموزان مدرسه خود را در زمینه‌های مختلف استعدادیابی کند.

دانش‌آموز خبرنگار : نیلوفر شاه آبادی‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار