معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره ویژه پدران در ملارد

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره ویژه پدران با هدف آموزش مهارت‌های فرزند پروری و زندگی در فرهنگسرای بعثت صفادشت، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره ویژه پدران در ملارد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری و تعامل آموزش و پرورش ملارد و فرهنگسرای بعثت صفادشت برای پدران این منطقه برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: به علت مشغله پدران در روزهای هفته، این کارگاه آموزشی در روز جمعه برای پدران دانش‌‌‌آموزان مدارس شیخ فضل‌الله نوری، مزرعه پسران، منصور چهار راهی و برکت رضوی برگزار شده و در هفته‌های آتی برای سایر مدارس نیز برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در مورد محتوای آموزشی این کارگاه گفت: مدرس این کارگاه منصور قره‌باغی، روانشناس بالینی و درمانگر است و در مورد اهمیت مراجعه به روانشناس، برقراری رابطه موثر با اعضای خانواده، وقت گذاشتن برای فرزندان و همسر، برقراری رابطه صمیمانه و تعاملی با همسر، اهمیت عذرخواهی در صورت ارتکاب اشتباه، برقراری صفا و صمیمیت در کانون خانواده و اختصاص دادن زمان برای شنیدن صحبت‌های فرزندان مطالبی مفید ارائه شد.

این مقام مسئول افزود: پس از برگزاری کارگاه قرار است باشگاه پدران و گروه‌درمانی و کارگاه‌های تخصصی در فرهنگسرای بعثت برگزار شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار