رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

اساتید با تمرکز بر مسئولیت حرفه‌ای و اجتماعی در دانشگاه و جامعه امیدآفرین باشند

تبریز (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی اساتیدبر امیدآفرینی اعضای هیات علمی و اساتید با توجه به مسئولیت های حرفه‌ای و اجتماعی در بین دانشجویان و جوانان و پیش قدم شدن در بیان گام‌های مثبت و اقدامات خوب صورت گرفته در جهت رفع مشکلات تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اساتید با تمرکز بر مسئولیت حرفه‌ای و اجتماعی در دانشگاه و جامعه امیدآفرین باشند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جمع اساتید این دانشگاه با بیان اینکه اساتید، بزرگان دانشگاه هستند و لازم است که در امر آموزش، پژوهش و درمان پیشگام باشند، افزود: مطالبه و مطالبه‌گری حق استاد است و از اساتیدی که نگاه انتقادی داشته و مشکلات را همراه با راهکارها بیان می کنند، سپاسگزاریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشگاهیان به عنوان نیروهای پیشران جامعه باید ضمن احصاء مشکلات با ارئه راهکاری علمی و عملی در جهت ایجاد آرامش در جامعه قدم بردارند و نیروی منفعل در قبال مشکلات نباشند.

بهمن نقی پور، ضمن تشکر از زحمات کلیه اعضای هیأت علمی دانشگاه گفت: ما معتقدیم شما اساتید ستون ها و گنجینه دانشگاه هستید و در طی یک سال گذشته با حدود یک سوم از اساتید محترم دیدار چهره به چهره داشته ایم و در اتاق شیشه ای به خدمت مشغول هستیم و گوش شنوایی برای شنیدن کلیه انتقادات، پیشنهادات و مسائل موجود داشته و داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در پایان با تشکر از اساتید و مدیران گروه ها و روسای دانشکده ها و بیمارستان ها در تحقق برنامه های دانشگاه، خواستار همدلی و همکاری همگانی در حفظ جایگاه ارزشمند دانشگاه و حل مسائل در محیطی علمی و آکادمیک و به دور از حاشیه شد.

در ادامه علی جنتی، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه خلاصه ای از عملکرد دانشگاه در حوزه این معاونت را مطرح کرد و از پرداخت 1100میلیارد تومان از بدهی های انباشته شده دانشگاه خبر داد.

جواد احمدیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد درمانی و تجهیزاتی دانشگاه در یک‌سال گذشته و همچنین افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه در روزهای آتی و تامین و تهیه تجهیزات پیشرفته پزشکی، گفت: ارائه خدمات به مردم از وظایف اصلی ماست و همه باید این موضوع را به عنوان اولویت اصلی مد نظر قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار