در گفت‌وگو با پانا:

علیرضا محمد: کی‌روش به جای عذرخواهی و استعفاء طلبکار است

کی‌روش هیچ وقت مربی بزرگی نبوده است/ گلر ولز اخراج نمی شد، نمی توانستیم ببریم/ تیم ملی با اسکوچیچ به دور حذفی جام جهانی صعود می کرد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است، تیم ملی فوتبال با اسکوچیچ اگر به جام جهانی می رفت، بدون شک به دور حذفی صعود می کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا محمد: کی‌روش به جای عذرخواهی و استعفاء طلبکار است

مهدی جابری - علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی فوتبال، گفت: «عملکرد تیم ملی فوتبال برای همه روشن و واضح است. دیگری نیازی نیست من بگویم چطور بوده است. البته این‌قدر آقای کی روش و حامیانش مدعی هستند که از افتضاح جام جهانی، حماسه‌سرایی می‌کنند و می‌گویند نتایج موفقی کسب کردیم. نمی‌دانم شاید ما چیزی از فوتبال سرمان نمی‌شود و بلد نیستیم و کی روش و حامیانش می‌دانند که از این نتایج به‌عنوان عملکرد درخشان یاد می‌کنند.»

وی افزود: «آیا ۶ گل خوردن از انگلیس، عملکرد خوب و درخشان است یا باخت به آمریکا؟ یا شکست دادن ضعیف‌ترین و شناخته‌ترین تیم ادوار مختلف جام جهانی. تازه شک نکنید اگر دروازه‌بان ولز اخراج نمی‌شد، هیچ‌وقت به این تیم ضعیف هم گل نمی‌زدیم. این برای اولین بار در تاریخ بود که چنین گروه خوبی نصیب ایران شده بود و می‌توانستیم از این شانس استفاده کنیم و به دور بعد صعود کنیم.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «متأسفانه با ترکیب اشتباه و اسفبار نتیجه افتضاحی گرفتیم. بدترین و سنگین‌ترین باخت فوتبال ما رقم خورد. هرکس جای کی روش بود به‌جای پریدن به این‌وآن، عذرخواهی می‌کرد و استعفا می‌داد. اما این‌قدر پررو است که به‌جای استعفا و عذرخواهی، طلب کارشده است. انگار باید از او تشکر کنیم که چنین نتایج اسفباری رقم‌زده است. ما با یک ترکیب هوشمندانه و بازی منطقی حتی از انگلیس هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم یا حداقل با حداقل اختلاف ببازیم. واقعاً فاصله‌ی فوتبال ما ازلحاظ کیفیت فردی و تیمی این تعداد گل نبود و نیست. اما متأسفانه مربی ما این‌قدر ترسو بود که این ترس کار دست تیم داد.»

علیرضا محمد گفت: «مربی لیگ دسته سوم یا حتی یک تماشاگر عادی فوتبال هم این ترکیب بد را برای بازی با انگلیس انتخاب نمی‌کرد. نمی‌دانم واقعاً این ترکیب بودار بود و باید پاسخگو باشد. باید کسی یقه‌اش را بگیرد تا جوابگوی آن ترکیب عجیب‌ و غریب شود. باید در این سطح شجاعانه بازی کنی و برای امتیاز بروی نه اینکه از ترس گل خوردن، جرات نکنی از داخل محوطه جریمه بیرون بیایی.»

وی تأکید کرد: «اصلاً یادم نمی‌آید که یک بازی را ما با کی روش در طی این‌همه سال مقابل تیمی انجام داده باشیم که آدم لذت ببرد. بازی مقابل ولز هم به خاطر اینکه بچه‌ها می‌خواستند اعاده حیثیت کنند، این‌طور باانگیزه و قدرتمند بازی کردند. اگر کارشان اخراج نمی‌شد تا صبح هم گل نمی‌زدیم.»

پیشکسوت پرسپولیس افزود:«کی روش باید برود چون چیزی برای اضافه کردن به فوتبال ما ندارد. ۸ سال فوتبال ما را نابود کرد. انتخاب سرمربی تیم ملی اما بستگی به نظر بازیکنان هم دارد! متأسفانه در این فدراسیون بازیکنان تصمیم‌گیری می‌کنند. فکر می‌کنید چه کسی اسکوچیچ را برکنار کرد؟ همین بازیکنان بودند. خاک‌برسر فدراسیونی که بازیکن برایش مربی تعیین کند. این‌ها کی روش را آورده بودند که بد نبازیم اما افتضاح بود. شانس آوردیم که پولیسیچ مصدوم شد وگرنه مقابل آمریکا هم بد می‌باختیم. او مثل مسی برای آرژانتین است. ما بااسکوچیچ اگر می‌رفتیم بدون شک صعود می‌کردیم. مربی خوب و باشخصیتی بود. به نظرم آه اسکوچیچ، تیم ملی ما را گرفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار